Eile avatud Tele2 uus
klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Seoses Tele2 Eesti 10aastaseks saamisega võttis ettevõte kasutusele uue korporatiivse näo ja muutis ka internetis iseteeninduskeskkonda. Eile avatud keskkonnas aga esineb juba tõrkeid.
Ettevõtte klienditeenindusest teatati, et tegemist on tehniliste põhjustega, mis on seotud uue süsteemi käivitamisega. Keskkond peaks taas korralikult töötama tänase päeva lõpuks.
Seotud lood
Mobiilsideoperaator Tele2 Eesti võtab maikuust
kasutusele uue logo ja disaini, uus korporatiivne identiteet võetakse ühiselt
kasutusele kõigi Tele2 ettevõtete poolt üle Euroopa, teatas firma.
Täna tõrkunud vastavatud Tele2 kodulehel
asuv iseteenindussüsteem toimib taas probleemideta.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.