Oliver Kruudale kuuluv Eesti suurim
piimatootja TERE müüs maha oma mahlatootmise üksuse, teatas ettevõtte
pressiesindaja.
TERE tootis mahlu Largo kaubamärgi all. Largo mahlabrändi ostis hulgimüüja ja mitut väiksemat toiduainetööstusettevõtet omav Svensky Kaubanduse tütarfirma AS Largo.
Ettevõtete teatel jätkab TERE poole aasta jooksul Largo mahlade tootmist Tallinnas, sügiseks on kavas tootmine kolida Viljandi maakonda, Võhmasse. Tehingu maksumus on poolte kokkuleppel konfidentsiaalne.
Largo mahlade turuosa Eestis on erinevatel hinnangutel 7-8 protsenti. 1994. aastast alates, kui Largo tuli esimese Eesti mahlatootjana välja oma kaubamärgiga, on toodetud üle 41,3 miljoni liitri erinevaid mahlu. Iga eestimaalane on joonud 13. aastaga keskmiselt 30 liitrit Largo mahla.
Svensky Kaubanduse grupi ettevõtted on viimastel aastatel jõudsalt laienenud, grupp koondab endas mitmeid toiduainete ja tööstuskaupade müügiga tegelevaid hulgimüügifirmasid ning väiksemaid toiduainetööstusettevõtteid.
Svensky Kaubanduse AS on täielikult Eesti kapitalile kuuluv toidu-, tööstus- ja kosmeetikakaupade hulgimüügiga tegelev ettevõte. Firma tegutseb alates 1992. aastast ja osutab müügi-, turundus- ja logistikateenust Eesti turul. Svensky gruppi kuulub peale ASi Largo ka näiteks kondiitritööstus Marmiton, mis toodab halvaad, marmelaadi, sefiiri, vahvleid ja martsipani. Võhmas toodab ettevõtehetkel joogivett, kalja ja vitamiinijooke, mida turustatakse Hea kaubamärgi all.
Seotud lood
Tere suuromanik Oliver Kruuda asus eile
senise juhi Kadi Lamboti kohale, mis jahmatas teiste piimatööstuste juhte.
Eesti ühe juhtiva toiduainetööstusettevõtte
AS Tere nõukogu rahuldas juhatuse esimehe Kadi Lamboti lahkumispalve, kutsus
tagasi kogu juhatuse.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.