E-Betoonelemendi esimese kvartali käive oli
171,8 miljonit krooni, mis on 32% enam kui möödunud aasta samal perioodil.
2006. aasta olulisemateks projektideks olid TTP kortermajad Pirital, Smarten logistikakeskus Jüris ja kortermajad Astangul. Kokku ehitas E-Betoonelement 2006. aastal kümmekond Baashall-tüüpi hoonet, millest Smarteni logistikakeskus on ka Eesti suurim seniehitatud moodulhall (41 000 m?), teatas ettevõte.
2007. aastal on töös eelmisel aastal alanud mahukad ehitusprojektid: Viru Vangla ehitus Jõhvis, Vana-Kuuli ja Mäepealse tänava kortermajad. Kohe on algamas ehitustööd Rocca al Mare kaubanduskeskuse laiendusel ja Tammsaare tee büroohoone püstitamisel.
Üha suurenenud nõudluse rahuldamiseks investeeris E-Betoonelement 55 miljonit krooni Harku tehase laiendamisse. Uus tootmishall alustab seina- ja õõnespaneelide tootmist käesoleva aasta suvel, tulevikus on võimalik samadel tootmisliinidel valmistada ka talasid, poste ja trepielemente. Tehase laiendamisega loob E-Betoonelement juurde 70 töökohta.
AS E-Betoonelement kuulub rahvusvahelisse kontserni Consolis SAS, olles Eesti ja Baltikumi suurim raudbetoonelementidel põhinevate ehituslahenduste ja nendega seotud teenuste pakkuja. Ettevõttel on Eestis kokku 3 tootmisüksust: Harkus, Tamsalus ja Rakveres. Ettevõte annab tööd 518 inimesele. 2006. aastal kasvas ettevõtte käive 25%, kasvatades aastakäibe 652 miljoni kroonini.
Seotud lood
AS E-Betoonelement ehitab Harkusse uue
tootmishoone, teatas ettevõte.
Et rahuldada üha kasvavat turunõudlust, on
betooni- ja betoontoodete tootjad investeerinud viimastel ehitusbuumi aastatel
mahu kasvu ning tootmise laiendamisse kokku sadu miljoneid kroone.
Kinnisvarabuumi kõrghetkel tehtud liiga
positiivsete lootustega investeeringud on algaval langusperioodil muutmas
betoonitootjate halli kulla hoopis hauakiviks.
E-Betoonelemendi tegevdirektor Vaido Leoski
sõnul sõltub ehitussektorist see, kas viimasel ajal tehtud investeeringud
ehitusmaterjalide tootmisse toovad kasumit või mitte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.