Eile avas Olympic Entertainment Group
kasiino Hiltoni viietärnihotellis Varssavis, investeerides sellesse 110 miljonit
krooni, teatas firma börsile.
Vastavatud Olympic Casino Sunrise on Poola suurim kasiino, 1500 ruutmeetri suuruses mängukohas saab õnne proovida 100 mänguautomaadi ning 20 mängulaua taga. Lisaks tegutseb kasiinos avar baariosa.
Koguinvesteering läbi kolme korruse kõrguva kasiino rajamisse ulatus 110 miljoni kroonini (7 miljoni euroni), kokku plaanib OEG Poola turule kahe aasta jooksul investeerida üle 470 miljoni krooni (30 miljonit eurot).
Olympic Casino Sunrise'i on ehitatud alates eelmise aasta novembrikuust ning juba projekteerimise staadiumis vastavalt OEG standarditele. Enamus kasiinos kasutusel olevast tehnoloogiast ning suur osa mänguautomaatide valikust on Poola turul täiesti uudsed.
Olympic Casino Sunrise asub Varssavi kõige uuemas ja luksuslikumas Hiltoni hotellis, kompleksi kuulub ka linna suurim konverentsi- ning tervisekeskus.
OEG sisenes Poola hasartmänguturule tänavu aprillis, omandades 80% Poola kasiinooperaatori Casino Polonia aktsiatest. Ettevalmistused selleks algasid juba 2005. aasta septembris. Sõlmitud tehinguga omandas OEG seitse Casino Polonia kasiinot neljas Poola linnas - Varssavis, Wroclawis, Szczecinis ja Gorzow Wielkopolskis. Mängukohad viiakse peagi Olympic Casino kaubamärgi alla.
Peamiselt Olympic Casino kaubamärgi all tegutsev OEG opereerib täna kasiinodega Eestis, Lätis, Leedus, Valgevenes, Ukrainas, Rumeenias ja Poolas, ettevõte on asutatud ka Slovakkias.
Seotud lood
Olympic Entertainment Group (OEG) on sisse
andnud taotluse noteerida ettevõtte aktsiad Varssavi börsil.
Möödunud nädala lõpus alustas Kiievis
tegevust 11. Olympic Casino, mille avamisse investeeriti üle 17 miljoni krooni
(1,1 miljonit eurot), teatas ettevõte börsile.
Tänasest, 28. juunist, töötab Olympic Entertainment
Groupi Poola tütarettevõtte Olympic Casino Polonia peadirektorina Cezary Gizka,
teatas ettevõte börsile.
Olympic Entertainment Group avas eile oma teise
mänguautomaadi kasiino Valgevene pealinnas Minskis, investeerides sellesse ligi
16 miljonit krooni.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.