Täna, 5. juulil sõlmis Olympic
Entertainment Groupi (OEG) tütarfirma Olympic Casino Ukraine TOV ostu-müügi
eellepingu kasiinooperaator Eldorado ostuks, teatas firma börsile.
Eldorado on Ukraina üks tuntumaid kasiinokette, millele kuulub viis kasiinot riigi pealinnas Kiievis.
Lepingu alusel omandab Olympic 100% osaluse ettevõtetes Alea, Eldorado Leisure Company ja Ukraine Leisure Company, mis opereerivad kolme laua- ja kahte mänguautomaadikasiinot ning baare Kiievis.
OEG tütarfirma saab nimetatud ettevõtete omanikuks pärast lõpliku aktsiate ostu-müügi lepingu allkirjastamist, tehingu peab heaks kiitma ka kohalik konkurentsiamet. OEG loodab ostu-müügiprotsessi lõpule viia käesoleva aasta sügisel. Omandatavate osaluste esialgselt kokku lepitud ostu-müügihinnaks on ligi 144 miljonit krooni (9,2 miljonit eurot).
Sõlmitud lepingu täitmise korral ei ole tegemist olulise osaluse omandamisega Tallinna börsi reeglistiku tähenduses. Tehing ei ole käsitletav tehinguna seotud isikuga ning OEG juhatuse ja nõukogu liikmetel puudub muu isiklik huvi tehingu tegemiseks.
Olympic Entertainment Group sisenes Ukraina hasartmänguturule 2004. aasta novembrikuus. Selle aja jooksul on avatud 11 mänguautomaadikasiinot ning Ukraina turule investeeritud üle 180 miljoni krooni (11,5 mln eurot). Täna annab ettevõte Ukrainas tööd rohkem kui 200 inimesele. Eldorado kaubamärgi all tegutsevates ettevõtetes töötas 2006. aasta lõpu seisuga ligi 400 inimest.
Seotud lood
18. juulil toimub Tallinnas esimene
kasiinovastane meeleavaldus, mille korraldab Eesti kasiinoäri riigi kontrolli
alla võtmist pooldav liikumine Riigikasiino2011.
Suurest poliitikast taandunud Tõnis Paltsu
firma Cascade Holdings ostis hiljaaegu 20 hektari suuruse maatüki maalilise
lahesopiga Balaklavas.
5. juulil sõlmis Olympic Entertainment
Group lepingu 97,5% osaluse omandamiseks Kesklinna Hotelli OÜs.
Olympic Entertainment Group hakkab Karl
Otto Skoglandi käe all arendama kasiinohotellide ja kasiinokomplekside
suunda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.