• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,06%5 528,75
  • DOW 300,28%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,28
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,06%5 528,75
  • DOW 300,28%40 227,59
  • Nasdaq −0,1%17 366,13
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,28
  • 09.07.07, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq’i poolaasta müük kasvas 11%

Eesti suurima joogitootja A. Le Coq´i kogumüük kasvas esimesel poolaastal võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11%, kokku 69 miljoni liitrini.
Kõige enam suurenes õllede, energia- ja spordijookide ning mahlade müük. Ekspordi maht kasvas I poolaastal 24%, jõudes ettevõtte kogumüügis 11,2 miljoni liitrini, teatas ettevõte.
I poolaasta müügitulemuste põhjal on A. Le Coq’i tooteportfellis kasvanud oluliselt õllede (kasv 8%), energia- ja spordijookide (kasv 18%), mahlade (kasv 17%) ning long drink´ide (kasv 31%) müük.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et I poolaasta õllegrupi müügiedu taga on ettevõtte 200. juubeliaastaks pruulitud uue kvaliteetõlle A. Le Coq Speciali turule toomine. “Õlles tegi puhta töö A. Le Coq Special, mille turuletoomine tõstis meie I poolaasta õlle müügimahu üle 25 miljoni liitri,” kommenteeris Noop A. Le Coq’i edukat õllemüüki, mis on olnud keskmisest turukasvust oluliselt suurem. Energia- ja spordijookide suure kasvu on taganud aasta alguses tehtud jõuline sisenemine energiajookide segmenti. “Väga edukaks peame ka energiajoogi Dynami:t turuletoomist, mis kasvatas meie energia- ja spordijookide läbimüügi 1,25 miljoni liitrini,” lisas Noop segmendi 18% müügikasvu kommenteerides.
Mahla kategoorias tõusis Aura toodete läbimüük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 17%. “Oodatust suurem mahlaturu kasv kinnitab eestlaste terviseteadlikkust ning kodumaiste kvaliteetmahlade võidukäiku,” lisas Noop Aura mahlade 6,7 miljoni liitri läbimüügi kohta I poolaastal. Veesegmendis müüs ettevõtte esimese kuue kuuga 7,2 miljonit liitrit vett, 7% müügikasvu on taganud uute lisaväärtustega vee (Aura Aqua Plus) turuletoomine.
A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, ettevõtte müügimaht Eestis oli 2007. aasta I kvartalis 28 miljonit liitrit, kasvades 2006. aasta tulemustega võrreldes 11%. Ettevõtte turuosad olid 2007. a I kvartali müügiandmetel karastus- ja mahlajookide turul 36% (II positsioon), mahlaturul 32% (I positsioon), veeturul 26% (I positsioon), õlleturul 37,1% (II positsioon), siidriturul 46% (I positsioon) ning longero segmendis 54% (I positsioon).
A. Le Coq´i tooteportfelli kuulub 16 õllesorti, kuni 6% alkohoolsed joogid (long drink), siidrid, karastusjoogid, mahlad, nektarid, mahlajoogid, spordijoogid, energiajoogid, jääteed ja veed. A. Le Coq´i olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele