Briti suurim kaubanduskeskuste kett Tesco
on 250 poes üle Suurbritannia oma tootevalikusse võtnud Eesti õlle Viru, teatas
õlle maaletooja Brand Independence Ltd.
Viru on siin tuntud A. Le Coq Premium Extra nime all.
Londonis asuva Brand Independence Ltd brändijuhi Paul Baxendale'i sõnul on Viru õlu Suurbritannias hästi müügiks läinud ja seda võib praegu leida paljudest sealsetest kvaliteetsetest baaridest ja restoranidest, eriti Londonis.
"Kuigi õlle poodidesse müügilepaiskamine ei olnud prioriteet, on Tesco Viru vastu tõsist huvi tundnud ja meil on hea meel sellele turule tulla just nii suure jaemüügiketi abil," ütles Baxendale.
Paistab, et Viru õlut saadab edu ka muudel turgudel. Nii tuleb õlu veel sel kuul müügile Itaalias ning oktoobris ka Mosambiigis.
Baxendale'i sõnul on läbirääkimised käimas mitme edasimüüjaga Kaug-Idas.
Seotud lood
Tänane Äripäev kirjutab, et selle aasta
logistikateoks valiti ASi A. Le Coq valmistoodangu tootmisliini transpordi
automatiseerimine. Aastas hoiab see kokku 55 000 inimtööjõutundi.
Eesti ühe suurima joogitootja A. Le Coqi
juhataja Tarmo Noobi sõnul seostub talle Soomega ilus loodus, turistid ja
õlu.
ASi A. Le Coq kolmanda kvartali käive
kasvas 10,7 protsenti 20,4 miljoni euroni (319,2 miljoni kroonini), selgub
õlletehase emaettevõtte Olvi majandustulemustest.
A. Le Coq Premium Extra, mida Inglismaal
müüakse Viru nime all, võiks saada Eesti suurimaks ekspordiartikliks, arvab õlle
turustaja, Londonis asuva Brand Independence Ltd brändijuht Paul Baxendale.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.