Gazpromi meediaharu tahab hakata
investeerima ka internetiprojektidesse ning on sihikule võtnud veebiportaali
RuTube, kirjutab ajaleht Kommersant.
RuTube on vene analoog ameeriklaste YouTube'ile ning lehe andmeil on Gazprom-media huvitatud portaalis vähemalt 90%lisest osalusest. Omanikud on hinnaks nimetanud 5-10 miljonit dollarit. Ostuhuvilisi on Gazpromi kõrval teisigi.
Portaali omanikud on selle loojad Oleg Volobujev ja Mihhail Paulkin. Portaali külastab iga päev vähemalt 150 000 unikaalset kasutajat ning videoklippe laetaks kuus alla üle 20 miljoni.
Gazprom mediale oleks RuTube'i ost esimene laienemine internetti, kus seni pole veel aktiivsust ilmutatud. Praegu kuuluvad Gazpromi meediaharule juba enamusosalused mitmetes tele- ja raadiokanalites, trükiväljaannetes ning kinoäris. 2006. a oli Gazpromi meediaharu käive üle 883 miljoni dollari, kasum 129,4 miljonit dollarit.
Kommersant kirjutab, et tänavu on Gazpromi meediaharu internetiprojektideks plaaninud 5 miljonit dollarit, tuleval aastal jääb summa juba 100 miljoni ringi.
Seotud lood
Gazprom-Media ja maailma suurtegija
JCDecaux ühendavad jõud, et välireklaami operaatorite seas juhtivat kohta
saada.
Eelseisev kütteperiood purustab lõplikult
müüdi nagu oleks puiduhakke kasutamine Eestis keskkonnasõbralik ja odav, mille
abil pealekauba võimalik tagada meie energiapoliitiline sõltumatus, kirjutab
venekeelne nädalaleht Den za Dnjom.
Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtovi sõnul on
järgmisel aastal meediasektori põhiküsimus internet, mis eristab sikud
lammastest.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.