Saaremaa Laevakompanii saab järgmisel
nädalal Virtsu-Kuivastu laevateel konkureeriva laevaliini, kui reisijaid hakkab
vedama 12kohaline kalapaat.
“Leedo võttis meie idee heatahtlikult vastu ning soovis jõudu ja jaksu. Loodetavasti Saaremaa Laevakompanii sellest pankrotti ei lähe,” viskab Saaremaa Laevakompanii omaniku Vjatšeslav Leedoga peetud jutuajamise üle nalja Saaremaa õllepeo Õlletoober üks korraldajatest Andrus Kandima.
Just Õlletoobri korraldajad kavatsevad 20. ja 21. juulil teha ajalugu ning käivitada mandri ja Muhumaa vahel alternatiivse laevaliini, kirjutas Meie Maa. Esimene reis stardib Virtsu sadamast 20. juulil kell 13 ja reisijaid hakkab vedama 12kohaline kakuam-tüüpi kalapaat.
“Paadi kapten ja omanik on Muhumaa mees Tarmo Korv. Meil siin naljatati, et mis sa Korviga merele lähed, korv ju vett ei pea, aga tegelikult on tegu elukogenud meremehega,” räägib Andrus Kandima.
Laevaliin on käigus järgmise nädala reedel ja laupäeval. Kummalgi päeval tehakse kolm reisi. Seda muidugi juhul, kui ilm on sõiduks soodne.
“Tegu on lustiliiniga, sõidu eest reisijatelt tasu ei nõuta,” kinnitab õllefestivali korraldaja. “Eriliseks teeb sõidu see, et reisijatele esineb sõidu ajal pillimees, kes laulab ja mängib pilli. Loomulikult saab paadis maitsta suitsukala ja ringi käib koduõllekann.”
Seotud lood
Saaremaa Laevakompanii peab läbirääkimisi,
et ehitada kolm uut parvlaeva, mis hakkavad sõitma saarte ja mandri
vahelistel liinidel.
Sillamäe-Kotka parvlaevaliini operaator,
Saaremaa Laevakompaniile kuuluv Narva Line OÜ asutas Soomes tütarfirma Narva
Line Finland OY.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.