Raudteepraami kava teostumine võimaldab
tuua Eestisse uusi kaubavoogusid, esialgu täpsed andmed praamiliikluse maksumuse
ja kasutatavate sadamate kohta puuduvad.
Eelkõige kaubarongidele mõeldud raudteepraami idee peamised eestvedajad on Eesti Raudtee ja Soome Raudtee, alates 2006. aasta sügisest on peetud kolm kohtumist, kus lisaks raudtee-ettevõtetele on osalenud ka sadamate ning Tallink Grupi esindajad, kirjutas Eesti Päevaleht.
Viimati nimetatu on kaasatud ettevõtmisse võimaliku investorina, kuna Tallinki tütarettevõttel Silja Line on pikaajalised kogemused Soome-Rootsi vahet sõitva raudteepraamiga.
Seotud lood
Soome toll uurib üha sagedamini, kus on
Soomes töötava välismaalase alaline elukoht, millest sõltub kohustus tasuda
automaksu.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?