• OMX Baltic0,25%294
  • OMX Riga0,59%888,55
  • OMX Tallinn0,15%1 878,34
  • OMX Vilnius0,07%1 137
  • S&P 500−0,65%5 804,7
  • DOW 30−0,29%42 880,4
  • Nasdaq −0,79%18 405,27
  • FTSE 100−0,77%8 688,71
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,25%294
  • OMX Riga0,59%888,55
  • OMX Tallinn0,15%1 878,34
  • OMX Vilnius0,07%1 137
  • S&P 500−0,65%5 804,7
  • DOW 30−0,29%42 880,4
  • Nasdaq −0,79%18 405,27
  • FTSE 100−0,77%8 688,71
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 21.07.07, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alitalia peab poe kinni panema

Kahjumis lennukompaniid Alitalia ootab pärast oksjoni nurjumist riigiosaluse müügiks tõenäolisimalt likvideerimine, kirjutas BBC.
Sel nädalal loobus pakkumises osalemisest Itaalia riigile firmas kuuluva 49,9% osaluse ostuks viimane tõsiseltvõetav kandidaat, kodumaine konkurent Air One. Varem on loobumisest teatanud Matlin Patterson USAst ja Vene Aeroflot.
Praegu toob lennufirma omanikele päevas 1,3 mln dollarit kahju.
Alitalia on aastaid kahjumis olnud, võideldes tõusva kütusehinna, töötajate streikide ja karmi konkurentsiga.
"Kaalume, mida edasi teha. On mitmeid variante," ütles Itaalia peaminister Romano Prodi, kuid ei täpsustanud plaane. 2005. aastal sai firma ulatuslikku riigiabi, kuid Euroopa Liidu seadused keelavad seda pidevalt anda.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele