Microsoft ostis viimase kahe kuu jooksul
juba kolmanda reklaamifirma, milleks oli reklaamikett AdECN.
See reklaamikett omab platvormi adCenter, vahendas CyberSecurity.ru. Tehingu rahalisi üksikasju pooled ei avalikustanud.
Viimase kahe kuu jooksul on Microsoft ostnud ka mobiilireklaamiga tegeleva Screentronicu ning suure reklaamiagentuuri aQuantive. Rohkem reklaamifirmasid Microsoft ei osta, teatasid korporatsiooni esindajad.
2003. aastal asutatud AdECN konkureeris Right Mediaga, mille ostis hiljuti üles Yahoo. Ketti kuulub 37 reklaamivahetusvõrku, mis tegelevad bännerreklaami vahetuse, aga ka reklaami ostu ja müügiga. Firmas töötab 30 inimest.
Hiljuti patenteeris Microsoft uue tehnoloogia kasutajaandmete kogumiseks reklaami eesmärgil, mis võidakse tulevikus lisada korporatsiooni Live-toodetele. Praegu pole veel päris selge, kuidas andmete kogumise mehhanism toimima hakkab, kuid vastavalt süsteemi kontseptsioonile saavad andmeallikaiks kasutaja arvutis olevad failid, tema külastatud veebisaidid ja muu.
Seotud lood
Microsoft ei pea uue kohtuotsuse kohaselt
MP3-formaadi ebaseadusliku kasutamise eest Alcaltel-Lucentile 1,53 miljardi
dollari suurust kahjutasu maksma.
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.