Tekke ja patju tootev Wendre hakkas siselehte välja andma tänavu mais. "Siseleht ilmus ka kümmekond aastat tagasi, aga see ammendas end. Nüüd otsustasime lehe uuesti käivitada," rääkis 650 töötajaga Wendre juhatuse esimees Vahur Roosaar.
Lehe väljaandmist koordineerib personaliosakond, kes erinevatest osakondadest informatsiooni kokku kogub. Mis hetkel kõige aktuaalsem on ja lehte läheb, otsustatakse juhtkonna koosolekutel. Traditsioonilised rubriigid on firma majandusnäitajad, töötajate sünnipäevad, tööjuubelid ja uute töötajate tutvustus.
Kord kuus neljal leheküljel A4 formaadis ilmuva lehe trükikulu on Roosaare hinnangul mõned tuhanded kroonid. Lugusid kirjutavad nii reatöötajad kui ka tippjuhid, sõltuvalt, kellel parajasti midagi öelda on.
"Püüame lehe värskena hoida, et sellest ei kujuneks ainult ühe seltskonna tegemiste kajastamine," lootis Roosaar.
4000 töötajaga turvafirma Falck siselehe põhieesmärk on töötajaid motiveerida ja luua nn meie-tunnet. Operatiivne töökorralduslik informatsioon liigub kiiremaid kanaleid pidi.
Firma avalike suhete direktori Andres Lemberi sõnul kirjutatakse lehes tublidest reatöötajatest. "Inimesed loevad parema meelega lugusid, mis räägivad tavalistest inimestest ja nende saavutustest," rääkis Lember.
Populaarsed rubriigid on ka ettevõtte uudised ja meelelahutus, äsja käivitus uus rubriik, kus tutvustatakse abielupaare, kes on teineteist Falckis töötades leidnud ja abiellunud. Kuus korda aastas välja antav "ESSpress" ilmub juba 1995. aastast. Praegu trükitakse lehte A3 formaadis kaheksa lehekülge.
Falck teeb siselehe oma jõududega, vaid küljendus ostetakse sisse. "Kuna teeme lehte ise, on sisu tugevam ja osalustunne suurem. Samuti on väljaandmine odavam," selgitas Lember.
6000 töötajaga Tallink Grupi siseleht ilmub kord kvartalis. "Siseleht saadetakse 20 laevale, kahele hotellile ja kontoritesse Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis, Venemaal ja Saksamaal," rääkis firma kommunikatsioonijuht Luulea Lääne.
16leheküljeline leht trükitakse värvilisena kvaliteetsele paberile formaadis A3, samuti on see kättesaadav intranetis. "Soovime töötajatele lisaks infole pakkuda ka hea trükikvaliteediga lehte, mis kohe pärast teist lugejat ei kapsastuks," ütles Lääne.
Lehe teemad pannakse kokku erinevate maade kontorite kommunikatsiooni- ja personaliosakondade koostöös. Lehe väljaandmiskulu on kaheksa kuni kümme krooni eksemplari kohta.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.