Maailma parimate kaubamärkide TOP 100
nimekirja troonib endiselt Coca-Cola.
Ajakiri Business Week on Coca-Cola väärtuseks hinnanud 65 miljardit dollarit (744 miljardit krooni). Teisel kohal on Microsoft 58,7 miljardi dollari (672 miljardi krooni) ja IBM 57 miljardi dollariga (653 miljardi krooniga).
Võrreldes eelmise aastaga on nimekirja esinelik püsinud samana (4. kohal endiselt General Electric), viiendale kohale on aga koha võrra tõusnud soomlaste Nokia - väärtus 33,1 miljardit dollarit (386 miljardit krooni).
Mõnevõrra on aastaga tõusnud rootslaste Ikea, mis 10 miljardi dollariga (115 miljardi krooniga) sel aastal 38. kohale kerkis (möödunud aastal platseerus Ikea 41. kohale), vahendas Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.
Kõige rohkem on Business Weeki andmetel tõusnud Google'i väärtus - 44% ja 17,8 miljardi dollarini (204 miljardi kroonini). Teisel kohal on tõusjate seas rõivamüügikett Zara, mille väärtus tõusis 22% 5,2 miljardi dollarini (59,5 miljardi kroonini).
Aasta suurim kaotaja on autotootja Ford, mis kaotas väärtusest 19%, langedes 9 miljardi dollarini (103 miljardi krooonini).
Maailma kaubamärkide TOP 10:
1 Coca-Cola2 Microsoft3 IBM4 General Electric5 Nokia6 Toyota7 Intel8 McDonald's9 Disney10 Mercedes-Benz
Seotud lood
Kaubamärki valima hakates on oluline
tulevikus esineda võivate probleemide vältimiseks mõelda üks samm ette, kas
soovitav kaubamärk sobib ka välisriikides kasutamiseks.
Maailma üks juhtivaid elustiilikaubamärke
GUESS avab järgmisel reedel oma Baltimaade esimese esinduskaupluse Tallinna
südalinnas uues Rotermanni kaubamajas.
Maailma 100 kallima brändi edetabeli BrandZ Top-100
eesotsas troonib Google väärtusega 66,43 miljardit dollarit ehk ligi 766
miljardit eesti krooni.
Business Week avaldas täna
brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100,
mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.