Maailma 100 kallima brändi edetabeli BrandZ Top-100
eesotsas troonib Google väärtusega 66,43 miljardit dollarit ehk ligi 766
miljardit eesti krooni.
Aastaga on brändi väärtus kasvanud 77 protsenti, vahendas postimees.ee Lenta.Rud. 2006. aastal oli Google samas edetabelis 7. kohal.
Teisel kohal on sel aastal Google’i järel General Electric väärtusega 61,88 miljardit dollarit ehk 713,5 miljardit eesti krooni. Kolmandaks jäi Microsoft (56,9 miljardit ehk 656 miljardit eesti krooni) ning neljandaks Coca-Cola, mille väärtus on edetabeli koostanud Millward Brown Optimori hinnangul 44,1 miljardit dollarit ehk 47,3 miljardit krooni.
Kuuendal kohal on Marlboro (39 miljardit dollarit ehk 449,7 miljardit krooni).
Kõigist brändidest on kõige kiiremini kasvanud Marks Spenceri väärtus, mis kasvas aastaga 192 protsenti, moodustades 9,5 miljardit dollarit ehk 109,5 miljardit krooni.
Apple’i väärtus on tänu ettevõtte edule audio-video sektoris kasvanud aastaga 55 protsenti 24,7 miljardi dollari ehk 284,8 miljardi kroonini, tagades firmale 16. koha maailma kallimate brändide edetabelis.
Seotud lood
Maailma parimate kaubamärkide TOP 100
nimekirja troonib endiselt Coca-Cola.
Google investeeris 3,9 miljonit dollarit
ehk 45,3 miljonit krooni Google ühe asutaja Sergei Brini naise Anne Wojcicki
biotehnoloogia ärisse.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.