Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik
kommenteeris pressikonverentsil Delfi ostu, kui väga head ja perspektiivikat
tehingut.
"Kas sellised sõnad nagu Ekspress Grupp ja ämbrisse astumine käivad kokku?" vastas Luik ajakirjaniku küsimusele pressikonverentsil, et kas Ekspress Grupp selle tehinguga äkki ämbrisse ei astunud.
"Turul on Delfi hetkel kõige suurem portaal. Lihtsalt ei saa ämbrissse astuda. Internetireklaam tõuseb kiiremini, kui ükskõik mis teine reklaam. Kui rahvusvaheline internet maha läheb - vaid siis oleme kaotajad. Oleme kaubelnud endale ekslusiivsuse ning see, et teised konkurendid jaole ei jõudnud, on väga hea," kommenteeris Luik.
Luige sõnul nõustasid neid ja andsid laenu SEB, Danske Bank ja Nordea. N"ende analüütikud on tehingut nõustanud. Oleme sellega rahul," märkis Luik.
Liige sõnul ostab Ekspress Grupp endale juurde käiberentaablust, samuti tõstetakse omakapitali tootlust. Delfi ostust olid huvitatud ka Alma Media ja SanomaWSOY.
"Delfi pole vaid uudisportaal, tihti refereerib Delfi ka teistest väljaannestest. Ekspress teeb aga aga peamiselt oma uudiseid ja lugusid. Delfi annab Ekspress Grupile juurde lisaväärtust, olles suurima lugejaskonnaga portaal," kommenteeris Luik.
Samuti oli Luik väga eneskindel selles osas, et konkurentrsiamet annab neile heakskiidu. "Ma ei näe ühtegi põhjust, miks nad ei peaks seda andma," lisas ta.
Seotud lood
Ekspress Grupp kutsub 31. augustiks kokku
aktsionäride erakorralise üldkoosoleku, mille üheks punktiks on maksta ettevõtte
nõukogu esimehele Viktor Mahhovile tasuks 15 000 krooni kuus, teatas firma
börsile.
Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik
ostab ära Delfi, aktsiate ostuhind on 54,05 miljonit eurot ehk ligikaudu 846
miljonit krooni, teatas firma börsile.
Ekspress Grupi suuromaniku Hans H. Luige
sõnul oleks vaid isikliku vara suurendamise peale mõtlemine mõttetu, sest
surilinad taskuid ju pole.
Delfi Grupi juhatuse esimees Ville Jehe
ütles aripaev.ee-le, et tema on motiveeritud jätkama Delfi juhina.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.