Rimi direktor teatab, et poodides laialt
levinud segadused hindadega on vaid inimlik eksitus. Miskipärast eksivad poed
ikka ja jälle tarbija kahjuks.
Ekspress kirjutas eelmises numbris, et Rimi toidupoodides erinevad pahatihti müügisaali üles pandud ja kassades võetavad hinnad.
"Rimi vabandab kõikide külastajate ees, kellel on tekkinud kaupluses segadus seoses mõne toote hinnaga. Rimi eesmärk ei ole kindlasti tarbija tahtlik eksitamine, vaid selliste juhtumite puhul on tegemist inimliku veaga. Rimi hüpermarketites on igapäevaselt müügil keskmiselt 50 000 eri toodet ning iga päev tuleb kaupluses vahetada ka mitmete kaupade hindu, mistõttu võib juhtuda, et teenindaja märgib mõnele tootele müügisaalis ekslikult teise hinna või jääb hind saalis vahetamata," vastas Rimi Eesti Food ASi tegevdirektor Ruth Laatre Ekspressile.
Seotud lood
Tartu juhtimiskonverentsil ütles Rimi Eesti
Foodi tegevdirektor Ruth Laatre oma juhtimisstiili kommenteerides, et võiks olla
diplomaatilisem.
Kõige rohkem kaebavad kliendid
tarbijakaitseametile Rimi ja Maxima poodide peale.
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.