Kõige rohkem kaebavad kliendid
tarbijakaitseametile Rimi ja Maxima poodide peale.
Praegu on tarbijakaitseametis menetluses 12 juhtumit, mis puudutavad kaupade hindade erinevust kassas ja müügisaalis, kirjutas Eesti Päevaleht.
Tarbijakaitseameti avalike suhete peaspetsialisti Evelin Koppeli sõnul on Maxima ja Rimi ühtlasi need poed, kust kõige rohkem rikkumisi leitakse. Samal ajal tuleb tarbijakaitseameti ja poekettide kinnitusel hindade erinevust müügisaalis ja kassas ette igas kaupluses.
"Kui tarbijakaitseametisse laekub teade, et müügisaalis ja kassas erineb mõne kauba hind, siis teeb tarbijakaitseamet vastavasse kauplusesse kontrollkäigu ning rikkumise avastamise puhul saab ettevõtjale teha trahvi kuni 30 000 krooni," ütles Koppel. "Seega, kui tarbijad sellise olukorraga kokku puutuvad, siis tuleks tarbijakaitseametit müüjapoolsest rikkumisest kindlasti teavitada."
Seotud lood
Täna teenindavad Rimi Tallinnas super- ja
hüpermarketite kassades kliente 20 Rimi juhtkonna liiget, sealhulgas Rimi Eesti
Food tegevjuht Ruth Laatre.
Rimi direktor teatab, et poodides laialt
levinud segadused hindadega on vaid inimlik eksitus. Miskipärast eksivad poed
ikka ja jälle tarbija kahjuks.
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.