See, kui hästi Ekspress suudab Delfi oma
gruppi integreerida, saab üsna oluliseks majandustulemustele ning ilmselt ka
aktsiahinnale, sest 30% Ekspress Grupi kasumist peaks nüüd tulema internetist,
ütles portaali tarkinvestor.ee omanik Kristjan Lepik.
"Delfi ostu täpse odavuse või kalliduse hindamiseks peaks Delfit põhjalikumalt analüüsima, kuid esimesel pilgul tundub Ekspress Grupi jaoks mõistlik tehing. P/E suhtarvu järgi maksti Delfi eest küll kõrgemat hinda kui Ekspressi enda IPO hind, kuid Delfi näitab ka oluliselt kiiremat kasvu kui ülejäänud Ekspress Grupp. Kui Maalehe ostuga võrrelda, siis Maaleht saadi suhteliselt odavama hinnaga kätte, kuid Delfi puhul on Ekspress Grupi jaoks maagiline sõna sünergia. Delfi portaale on teoorias võimalik väga hästi siduda Ekspress Grupi veebilahendustega ja moodustada sellest Baltikumi tugevaim löögirusikas, kuid praktikas pole see sugugi lihtne ülesanne," oli Lepiku kommentaar.
Seotud lood
Ekspress Grupp kutsub 31. augustiks kokku
aktsionäride erakorralise üldkoosoleku, mille üheks punktiks on maksta ettevõtte
nõukogu esimehele Viktor Mahhovile tasuks 15 000 krooni kuus, teatas firma
börsile.
Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik
ostab ära Delfi, aktsiate ostuhind on 54,05 miljonit eurot ehk ligikaudu 846
miljonit krooni, teatas firma börsile.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.