Kuressaare linn plaanib lennuvälja endise
ohutusala anda autode kiirendusvõistlust harrastavate noorte käsutusse, kirjutas
Oma Saar.
„Miks ei võiks olla linnas koht noortele autoomanikele, kes praegu kihutavad meie liikluses, rikkudes seadust, ja kogunevad kaaskodanikke häirides meie parklates,“ ütles abilinnapea Kalle Koov.
Lennuvälja endise ohutusala näol on tegemist Roomassaare tee ääres asuva umbes poole kilomeetri pikkuse rajaga, mida praegu kasutab puiduettevõte ladustamisplatsina enne puidu laadimist laevadele. Kuressaare linn saab maatüki enda omandisse seoses Kuressaare lennuraja pikendamise käigus toimuva maadevahetusega.
Koovi sõnul saaksid kiirendusrada kasutada ka näiteks kardisõitjad ja noorte huvikeskuse autoring vigursõitude tegemiseks. Tegemist on linnaäärse maaga, kus ka müra ei häiri ühtegi kaaskodanikku, märkis abilinnapea.
Seotud lood
Valitsus muutis eile 2004. aastast
pärinevat struktuuritoetuste kasutamise kava, millega jäetakse Kuressaare
lennujaam ilma u 34 miljoni kroonisest investeeringust.
Saare maakonna arengustrateegia aastani
2020 näeb Saaremaa kui Eesti ühe avatuma piirkonna jätkuvat avanemist nii
Euroopa suunal kui ka Venemaale.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.