Kuressaare Selveris juhtus ebameeldiv
intsident kord aastas Saaremaale emale külla tulnud naisega.
Klient, kes ei soovinud oma nime lehes avaldada, oli veinipudeli ostukorvi asetanud enne kella kümmet õhtul, kirjutas Oma Saar.
Kuna poes oli rahvast palju ja järjekorras seismine võttis oma aja, jõudis ta maksmiseni täpselt sel hetkel, kui üle müügisaali kuulutati, et lõpeb kange alkoholi müük. Samal ajal palus kassapidaja temalt juba partnerkaarti.
„Kohale tuli turvatöötaja, kes karjus üle poe, et kange alkoholi müük on lõppenud ja viige pudel kohe tagasi,” rääkis naine Oma Saarele, lisades, et kuna seda ei palutud, vaid lausa karjuti üle poe, nii et kõigi ostjate pilgud pöördusid õnnetule kliendile, tundis ta ennast halvasti. „Mulle jäi mulje, et turvatöötaja nautis olukorda, oma võimu näitamist,” märkis ta. Kliendi kaitseks astus välja ka kassapidaja, kes arvas, et klient, kes juba maksab, võiks ostu siiski sooritada.
Lõpuks tuli pudel ometi riiulile tagasi viia. „Minu arvates teeb selline suhtumine klientidesse Selverile halba, sest on suur vahe, kas kutsuda inimene kõrvale ja selgitada viisakalt või karjuda üle poe,” ütles nördinud naine.
Saare Selveri juhataja Iige Laesi sõnul kontrollib turvafirma nii neid kui ka kliente ja teeb oma tööd. Alkoholi ei saa Selver müüa pärast kella kümmet sellepärast, et Kuressaare linnavolikogu on nii otsustanud.
Laes palus ise Saare Selverile turvateenust pakkuva firma esindajalt selgitust ja ütles Oma Saarele, et nende sõnul toimis turvatöötaja korrektselt kassapidajat keeluaja saabumisest informeerides, see kuulub tema tööülesannete hulka.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja müügimootor on
jaekaubanduskett Selver.
Järve Selverisse pandi hiljuti kassade
juurde üles telerid, et kassajärjekorras seisvate klientide meelt lahutada.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.