• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,68%38 796,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,68%38 796,71
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 31.08.07, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Antropov sukeldus konteineriärisse

Paldiski Põhjasadama juht Robert Antropovi firma OÜ Viru Distiller ja rootslane Jan-Alex Gustav Näsman asutasid 22. augustil firma nimega PTS Logistics AS, mis korraldab konteinerite transiiti.
Antropovi sõnul oli ettevõtte asutamine Rootsi poole initsiatiiv. Tema pakkus välja vaid idee.
Antropov ütles aripaev.ee-le, et mõte logistikafirma luua tuli tal pärast paari aastat sadamas töötamist, nähes, et äris on võimalusi, mida ei kasutata ära. "Tahame pakkuda alternatiivseid transpordivõimalusi," selgitas ta.
Firma tegeleb konteinervedudega suunal Gävle-Paldiski-Moskva. "Tulevikus tahame transpordikoridori pikendada Hiinani," selgitas ärimees ambitsioonikaid plaane.
Antropovi sõnul on Eesti transport saanud küll kiita, kuid rohkem on kriitikat. "Oleme liigselt Venemaale orienteeritud ja enamuse transiidist moodustab Vene nafta. Meie eesmärk on just pakkuda uusi võimalusi Rootsi ja Venemaa vahelises transpordis ning Skandinaavia transpordis. Läbi Eesti võiks vedada igale poole Euroopasse," lisas ta.
Loodud firma aitas luua uue transpordikoridori. "Praegu veetakse konteinereid Rootsis Gävle sadamast Paldiskisse, kus konteinerid laetakse rongile ja kulgevad edasi Peterburgi või Moskvasse. Enne veeti Rootsist kaupu Venemaale Soome kaudu, kuid see on palju kallim. Otse Peterburgi sõita ei ole mõtete, kuna sealsed sadamad on üle koormatud," selgitas ta uue liini eeliseid.

Seotud lood

Uudised
  • 29.01.08, 13:58
Global Cargolink ühineb Rootsi firmaga GreenCarrier
Konteinervedude ettevõte Global Cargolink paneb 1.veebruaril leivad ühte kappi Rootsi juurtega logistikafirmaga GreenCarrier.
Uudised
  • 12.01.07, 17:44
Antropov: Eesti sadamad ei tohiks omavahel rivaalitseda
Täna peaminister Andrus Ansipiga kohtunud Paldiski Põhjasadama juht Robert Antropov ütles, et Eesti sadamad ei tohiks konkureerida.
Uudised
  • 27.07.07, 11:13
Paldiski sadam murrab transiidikoridori Hiinasse
3. augustil avatakse Paldiski Põhjasadamas uus transiidikoridor, mille kaudu hakkavad liikuma algul Vene-Rootsi vahelised, hiljem ka Hiinast pärit konteinerveod, kirjutas Den za Dnjom.
Uudised
  • 20.09.07, 23:53
Robert Antropov ületas kiirust
11. septembril kella 11.35 ajal mõõdeti Harjumaal Rae vallas Tallinn-Tartu mnt. 15. kilomeetril 110 km/h alas Robert Antropovi juhitud Mercedese kiiruseks 136 km/h, vahendas Kanal 2 «Reporteri» videolõik.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 15:51
Rail Balticu hetkeseis: milliseid jaamu ehitatakse ja millal need valmivad
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele