• OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 2250,00%36 792,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,41
  • OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 2250,00%36 792,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,41
  • 31.08.07, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Antropov sukeldus konteineriärisse

Paldiski Põhjasadama juht Robert Antropovi firma OÜ Viru Distiller ja rootslane Jan-Alex Gustav Näsman asutasid 22. augustil firma nimega PTS Logistics AS, mis korraldab konteinerite transiiti.
Antropovi sõnul oli ettevõtte asutamine Rootsi poole initsiatiiv. Tema pakkus välja vaid idee.
Antropov ütles aripaev.ee-le, et mõte logistikafirma luua tuli tal pärast paari aastat sadamas töötamist, nähes, et äris on võimalusi, mida ei kasutata ära. "Tahame pakkuda alternatiivseid transpordivõimalusi," selgitas ta.
Firma tegeleb konteinervedudega suunal Gävle-Paldiski-Moskva. "Tulevikus tahame transpordikoridori pikendada Hiinani," selgitas ärimees ambitsioonikaid plaane.
Antropovi sõnul on Eesti transport saanud küll kiita, kuid rohkem on kriitikat. "Oleme liigselt Venemaale orienteeritud ja enamuse transiidist moodustab Vene nafta. Meie eesmärk on just pakkuda uusi võimalusi Rootsi ja Venemaa vahelises transpordis ning Skandinaavia transpordis. Läbi Eesti võiks vedada igale poole Euroopasse," lisas ta.
Loodud firma aitas luua uue transpordikoridori. "Praegu veetakse konteinereid Rootsis Gävle sadamast Paldiskisse, kus konteinerid laetakse rongile ja kulgevad edasi Peterburgi või Moskvasse. Enne veeti Rootsist kaupu Venemaale Soome kaudu, kuid see on palju kallim. Otse Peterburgi sõita ei ole mõtete, kuna sealsed sadamad on üle koormatud," selgitas ta uue liini eeliseid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele