3. augustil avatakse Paldiski Põhjasadamas
uus transiidikoridor, mille kaudu hakkavad liikuma algul Vene-Rootsi vahelised,
hiljem ka Hiinast pärit konteinerveod, kirjutas Den za Dnjom.
Paldiski Sadamate ASi juhatuse esimehe Robert Antropovi väitel on see sadama jaoks üks olulisemaid projekte. Ta selgitas DDle, et laev hakkab käima Rootsi vahet kaks korda nädalas ning konteinerites veetakse nii paberit, puitu kui terast. Selle projekti raames hakkab Paldiski sadama kaudu oma kaupa vedama ka Rootsi mööblikontsern IKEA. Kuna enamik tema mööblitehastest asub Hiinas, on sadamal kavas pikendada transiidikoridori Moskvast Šanghaini. Praegu pidi seal valitsema terav konteineripuudus. Kui õnnestub konteinerid Moskva kaudu Šanghaisse toimetada, siis sealt tuleks IKEA mööbel raudteed pidi Euroopasse. Sel juhul saaks Paldiski sadamast ühtlasi ka IKEA sorteerimisladu. Kui palju see ladu töökohti annaks, ei soostunud Antropov esialgu ütlema.
Antropovi arvates oleks ka mõttekas ühendada praegu eraldi ettevõtetena töötavad Paldiski põhja- ja lõunasadamad. Neist esimene on erakätes, teine aga osa riigile kuuluvast äriühingust Tallinna Sadam. Tallinna Sadama nõukogu liige Märt Vooglaid kommenteeris DDle, et Lõunasadama poolt on tõesti ühinemise vastu huvi tuntud ja ta ise peab sadamate ühendamist ka võimalikuks, kuid samas mingit väga suurt tulu sellest Tallinna Sadamale ei tõuseks. Antropov aga on veendunud, et pikemas perspektiivis oleks sellest kasu. Kui võtta näiteks vastu äridelegatsioone Jaapanist või Hiinast, imestatakse sageli, miks on nii väikeses riigis nii palju eri omanikega sadamaid. Ühinenud sadamaid võiks tema arvates nimetada lihtsalt Eesti Sadamaks.
Seotud lood
Paldiski Põhjasadama juht Robert Antropovi
firma OÜ Viru Distiller ja rootslane Jan-Alex Gustav Näsman asutasid 22.
augustil firma nimega PTS Logistics AS, mis korraldab konteinerite
transiiti.
Täna otsustas vabariigi valitsus Tallinna
Sadamale anda kaks Paldiski krunti, millest sadam plaanib teha suured
parklad.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.