• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,19%6 107
  • DOW 30−0,2%44 474,49
  • Nasdaq −0,36%19 981,56
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,4
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,19%6 107
  • DOW 30−0,2%44 474,49
  • Nasdaq −0,36%19 981,56
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,4
  • 03.09.07, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pildid: müstilised lumehelbed

Need lumehelbed on pildistatud üle saja aasta tagasi - 1902. aastal. Piltide autoriks on Wilson Bentley, poissmehest farmer, kelle hobiks oli lumehelveste pildistamine.
Ühtlasi oli ta ka esimene inimene, kes selle omapärase hobiga tegelema hakkas. Nagu piltidelt näha, ei tundu tolleaegne tehnoloogia tänapäevasele kuigi palju alla jäävat.
Lumehelbed võivad koosneda ühest jääkristallist või paljudest kokkukleepunud kristallidest. Kristallid on heksagonaalse sümmeetriaga ehk kuusnurksed. Selline sümmeetria tuleneb vee külmumisel moodustuva jää kristallstruktuuri ehitusest. Nagu näha, on võimalikke kujuvariante palju, kuid ometi on nad kõik üksteisele sarnased. Pole kahte sama näoga inimest, niisamuti pole ka kahte identset lumehelvest. Lumehelbe kuju ja paksus sõltuvad peamiselt temperatuurist ja niiskusest.

Seotud lood

Uudised
  • 05.10.07, 12:29
Fotod: Silmale nähtamatu maailma imeline ilu
Nikon korraldab igal aastal fotovõistluse, kus osalevad ülevõtted inimsilmale ilma abivahenditeta tabamatuks jäävast maailmast.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele