• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−0,85%5 903,9
  • DOW 30−0,66%43 550,29
  • Nasdaq −1,32%18 597,91
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,08
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−0,85%5 903,9
  • DOW 30−0,66%43 550,29
  • Nasdaq −1,32%18 597,91
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,08
  • 03.09.07, 18:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online-meedia paneb paberlehti lõhnaga meelitama

Reklaamitulude kaotamine online-meediale sunnib Los Angeles Timesi muu seas reklaamima peatselt linastuvat filmi "kraabi ja nuusuta" abil, mis peaks lugejate sõõrmed täitma mõnusa koogilõhnaga.
Leht on üks mitmetest, mis üritab üritab uudsete meetoditega mõjutada reklaamitellijaid rohkem leheruumi ostma, kirjutas täna New York Times.
Filmi "Mr. Magorium's Wonder Emporium" (Härra Magoriumi imeimpeerium) reklaami lugejad peaks filmistaaride Dustin Hoffmani ja Natalie Portmani kõrval nähtavaid mänguasjade kujutisi kraapides sattuma lõhnastatud trükivärvi meelevalda. "See pikendab aega, mille inimene reklaami seltsis veedab ning mõjutab reklaami ka rohkem teistele näitama," ütles kõnealuse filmi tootja Fox Walden turundusjuht Jeffrey Godsick.
Ehtameerikalikult tuleb ajalehe reklaamiosakonna esindaja Lynne Segalli sõnul lugejal kõigepealt ise midagi teha selle reklaamiga, et see lõhnama hakkaks. Nii üritatakse vältida kohtusse kaebamist lugejate poolt, kellele lõhnav ajaleht ei peaks meeldima.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele