• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 03.09.07, 18:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online-meedia paneb paberlehti lõhnaga meelitama

Reklaamitulude kaotamine online-meediale sunnib Los Angeles Timesi muu seas reklaamima peatselt linastuvat filmi "kraabi ja nuusuta" abil, mis peaks lugejate sõõrmed täitma mõnusa koogilõhnaga.
Leht on üks mitmetest, mis üritab üritab uudsete meetoditega mõjutada reklaamitellijaid rohkem leheruumi ostma, kirjutas täna New York Times.
Filmi "Mr. Magorium's Wonder Emporium" (Härra Magoriumi imeimpeerium) reklaami lugejad peaks filmistaaride Dustin Hoffmani ja Natalie Portmani kõrval nähtavaid mänguasjade kujutisi kraapides sattuma lõhnastatud trükivärvi meelevalda. "See pikendab aega, mille inimene reklaami seltsis veedab ning mõjutab reklaami ka rohkem teistele näitama," ütles kõnealuse filmi tootja Fox Walden turundusjuht Jeffrey Godsick.
Ehtameerikalikult tuleb ajalehe reklaamiosakonna esindaja Lynne Segalli sõnul lugejal kõigepealt ise midagi teha selle reklaamiga, et see lõhnama hakkaks. Nii üritatakse vältida kohtusse kaebamist lugejate poolt, kellele lõhnav ajaleht ei peaks meeldima.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.07, 14:51
Surnute mälestamine kolib internetti
Kui internetis kaubeldakse sperma ja munarakkudega ning sotsiaalsed suhtluskeskkonnad MySpace, Orkut ja Facebook paisuvad nagu pärmitainas, kas poleks aeg surnute mälestamine internetti üle viia?
Uudised
  • 17.08.07, 13:34
Internetikanalite reklaamikäive kasvas poole võrra
Teises kvartalis kasvas kõige tugevamini interneti reklaamiturg.
Uudised
  • 17.08.07, 11:57
Nälgiv Põhja-Korea saab interneti
Põhja-Korea otsustas hiljuti kiirkorras avada internetis oma domeeni, millele pääseksid ligi nii põhja-korealased ise kui välismaalased.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.01.25, 11:16
63% tööotsingutest toimub nutiseadmega
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele