Teises kvartalis kasvas kõige
tugevamini interneti reklaamiturg.
II kvartali reklaamituru kogukäive oli 490 miljonit krooni, mis võrreldes 2006.a. II kvartali korrigeeritud näitajaga tähendas ca 25% kasvu.
Kasvu näitasid kõik meediatüübid, üle keskmise kasvasid internet (53%) ja televisioon (26%), selgus TNS Emori reklaamikulutuste monitooringust AdEx.
Ajalehtede reklaami netokäive kasvas 24%, ajakirjadel 23% ja raadiol 5%. Välireklaam kasvas 22% võrreldes 2006. aasta sama perioodiga.
I kvartali lõplik käive oli 412 miljonit krooni, ning kasv võrreldes eelmise aasta I kvartaliga ennenägematud 45%, mis suures osas tulenes valimistest.
I poolaasta netokäive ulatus 902 miljoni kroonini, mis on võrreldav 2003.aasta kogukäibega (908 miljonit krooni). Kasv võrreldes eelmise aasta esimese kuue kuuga oli ca 33%.