Teises kvartalis kasvas kõige
tugevamini interneti reklaamiturg.
II kvartali reklaamituru kogukäive oli 490 miljonit krooni, mis võrreldes 2006.a. II kvartali korrigeeritud näitajaga tähendas ca 25% kasvu.
Kasvu näitasid kõik meediatüübid, üle keskmise kasvasid internet (53%) ja televisioon (26%), selgus TNS Emori reklaamikulutuste monitooringust AdEx.
Ajalehtede reklaami netokäive kasvas 24%, ajakirjadel 23% ja raadiol 5%. Välireklaam kasvas 22% võrreldes 2006. aasta sama perioodiga.
I kvartali lõplik käive oli 412 miljonit krooni, ning kasv võrreldes eelmise aasta I kvartaliga ennenägematud 45%, mis suures osas tulenes valimistest.
I poolaasta netokäive ulatus 902 miljoni kroonini, mis on võrreldav 2003.aasta kogukäibega (908 miljonit krooni). Kasv võrreldes eelmise aasta esimese kuue kuuga oli ca 33%.
Seotud lood
Reklaamitulude kaotamine online-meediale
sunnib Los Angeles Timesi muu seas reklaamima peatselt linastuvat filmi
"kraabi ja nuusuta" abil, mis peaks lugejate sõõrmed täitma mõnusa
koogilõhnaga.
Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtovi sõnul on
järgmisel aastal meediasektori põhiküsimus internet, mis eristab sikud
lammastest.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.