• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 17.08.07, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetikanalite reklaamikäive kasvas poole võrra

Teises kvartalis kasvas kõige tugevamini interneti reklaamiturg.
II kvartali reklaamituru kogukäive oli 490 miljonit krooni, mis võrreldes 2006.a. II kvartali korrigeeritud näitajaga tähendas ca 25% kasvu.
Kasvu näitasid kõik meediatüübid, üle keskmise kasvasid internet (53%) ja televisioon (26%), selgus TNS Emori reklaamikulutuste monitooringust AdEx.
Ajalehtede reklaami netokäive kasvas 24%, ajakirjadel 23% ja raadiol 5%. Välireklaam kasvas 22% võrreldes 2006. aasta sama perioodiga.
I kvartali lõplik käive oli 412 miljonit krooni, ning kasv võrreldes eelmise aasta I kvartaliga ennenägematud 45%, mis suures osas tulenes valimistest.
I poolaasta netokäive ulatus 902 miljoni kroonini, mis on võrreldav 2003.aasta kogukäibega (908 miljonit krooni). Kasv võrreldes eelmise aasta esimese kuue kuuga oli ca 33%.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.07, 18:25
Online-meedia paneb paberlehti lõhnaga meelitama
Reklaamitulude kaotamine online-meediale sunnib Los Angeles Timesi muu seas reklaamima peatselt linastuvat filmi "kraabi ja nuusuta" abil, mis peaks lugejate sõõrmed täitma mõnusa koogilõhnaga.
Uudised
  • 01.08.07, 17:31
Igor Rõtov: kaotavad need, kes ei suuda kanda kinnitada internetimeedias
Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtovi sõnul on järgmisel aastal meediasektori põhiküsimus internet, mis eristab sikud lammastest.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele