• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • 03.09.07, 17:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Premium Motors: domeenitüli põhjustasid nigelad müüginumbrid

Premium Motorsi suuromaniku Jürgen Vesteri sõnul põhjustas domeenitüli SIA Baltijas Sportas Auto kesine Porschede müük Eesti turul.
"Eesti Porschede turg on maksimum 25 autot aastas," ütles Vester. "See on üliväike segment. Meie kõrvu jõudis jutt, et nad (Baltijas Sportas Auto Eesti esindus - toim.) kurtsid iga nädal peakontorisse, et müüksime küll, aga meil ei ole domeeni."
"Kriminaalasja ma ei kommenteeriks," lisas Vester. "Meie advokaadid tegelevad sellega praegu. Me ise muidugi arvame, et kriminaalasjaks pole alust."
Möödunud aastal müüs Premium Mototrs 14 Porschet ja 3 Gemballat. Tänavu esimeses pooles on firma müünud juba 12 Porschet ja 3 Gemballat. Eestis müüdud Gemballade hinnad jäävad vahemikku 2,6 - 3,5 miljonit krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.07, 16:21
Kohus: Premium Motors peab Porsche domeeni sakslastele andma
SIA Baltias Sportas Auto teatel tuleb Premium Motorsil porsche.ee domeen neile anda, kuna kohus andis domeeni Porsche ametlikule maaletoojale.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele