Juba kaks sajandit tegutsenud
kondiitritööstus Kalev on oma haaret laiendanud kõvasti, nii et viimasel
majandusaastal kasvas kinnisvaraäri lausa kolmandiku võrra ja üha enam
sukeldutakse meediavaldkonda.
Ettevõtte IV kvartali (lõppes 30. juunil) käibeks kujunes 204,1 mln ja puhaskasumiks 5,2 mln krooni, kusjuures eelmise aasta samal perioodil oldi 40 mln krooniga kahjumis, kirjutas Äripäev.
Nii Hansapank, SEB Eesti Ühispank kui ka LHV ei tee enda teatel AS Kalev Grupi aktsiaanalüüsi ettevõtte suhteliselt segase struktuuri või aktsia vähese likviidsuse tõttu.
ASi Kalev majandustegevust ja grupi majandusnäitajate tulemuslikkust 2006./2007. majandusaastal mõjutasid mitmed tegurid, millest olulisemateks kujunes ettevõtte enda hinnangul grupi eelmise majandusaasta lõpus alanud restruktureerimine ja tooteportfelli korrastamine ning väliskeskkonna mõjud.
LHV analüütik Erki Kert kommenteeris teateid vaid sedavõrd, kuivõrd on ettevõtte käekäiku jälginud: "Nagu ikka, kujundas Kalevi majandustulemusi peamiselt kinnisvaraäri." Kahtlemata oli Kerdi hinnangul mõju ka restruktureerimisel ja tooteportfelli korrastamisel, kuid kinnisvara kõrval oli nende mõju vähemärgatav.
Börsiteates on kirjas, praegu on kinnisvarasegmendi kõige olulisem projekt Tallinna koolide arendustegevus. Kui seni oli rõhuasetus elamu- ja kommertspindade arendusel, siis nüüd keskendub tütarfirma AS Kalev REC üha enam avalikule kinnisvaraturule.
Seotud lood
Ostjate jaoks on praegune turusituatsioon
Tartus soodne: korterite hinnatase on tänu pakkumise kasvule langenud. Seega on
ostjal võimalus valida enda jaoks parim pakkumine, selgus Uus Maa ülevaatest
tänases Äripäevas.
Ärimees Oliver Kruudale kuuluv Linderin
Grupp OÜ määras juba teist aastat omanikule dividendideks 60 miljonit krooni.
East Capital kirjutas oma
poolaastaaruandes, et nad said Kalevi aktsiate eest hea pakkumise ettevõtte
suuraktsionärilt ja aktsiad müüdi Kruudale.
ASi Kalevi juunis lõppenud majandusaasta
aruandest selgub, et firma enam kui 30 miljoni kroonine kasum eksisteerib vaid
paberil ning põhitegevusest on ettevõte hoopis 60 miljoni krooniga kahjumis.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele