ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop enda
sõnul teadlikult liikluseeskirju ei riku, kuid kollase tulega on teinekord üle
ristmiku sõidetud küll.
"Teadlikult ma liikluseeskirju ei riku. Kollase tulega olen siiski üle risttee sõitnud ning kahekümne kilomeetri ülatuses ka teinekord kiirust ületanud. Trahvi olen ka saanud," kommenteeris Noop aripaev.ee-le küsimust, kui mitu korda päevas ta liikluseeskirju rikub.
"Minu arvates pole keskmine kiirus tänavatel mitte kasvanud, vaid pigem ikka kahanenud. Kui vaadata, kui palju oli möödasõitjaid varem, ja kui palju on praegu, siis hetkel ma küll ei näe, et asi on hullemaks läinud," märkis Noop ning lisas, et liiklusrikkumiste arvu kasvamine on tingitud autode arvu kasvust Eestis.
"Tuleb vaadata registreeritud sõidukite arvu. Riskifaktor ei tule otseselt kiirusest, kuivõrd sõidukite arvu kasvust. Kuigi teinekord kuuleb jah ka müstilisi 200km/h kanti jäävaid kiirusenumbreid. Kuid üldiselt ma arvan, et liikluskultuur on Eestis pigem paremaks läinud," lisas ta.
Seotud lood
Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje
Potissepp püüab enda sõnul liikluseeskirju mitte rikkuda, kuid teinekord tuleb
seda avarii vältimiseks siiski teha.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium
koostas uue programmi, mille eesmärgiks on liiklussurmade vähendamine.
Popstaar ja laulja Maarja-Liis Ilus enda
sõnul iga päev liikluseeskirju ei riku. Ühe põhjusena, miks liiklusrikkumiste
arvud sagenevad näeb ta aga seda, et võibolla pole rikkujad piisavalt palju
vahele jäänud.
Liiklusohutuse pärast mures seltskond
soovib kõik sõidukid varustada jälitusseadmega.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.