Tivoli Tuuri omaniku Lauri Viikna sõnul
pole Rootsi firmale ITV Herby laekunud ühtegi pöördumist kahjunõuete osas.
Viikna sõnul on selles süüdi advokaadid.
"Postimehe artikkel minu vara arestimisest ei vasta tõele. Vara pole arestitud, vaid on pandud peale keeld (tõkend) seda edasi müüa ja seda mitte mulle, vaid Tivoli Tuur OÜ-le," oli Viikna artikli peale ärritunud.
"Pealegi, pileteid Tivoli tuurile müüs Rootsi firma. Tegime peale õnnetust avalduse, et palume pöörduda ITV Heby poole. Nad ei saa midagi teha enne, kui pöördumist pole tehtud. Need 2 miljonit lähevad luhta nii ju! Tundub, et advokaadid on teinud siin vea, iseasi, kas nad seda nüüd tunnistavad," märkis Viikna.
"Põlema süttinud karusselli omanikuks, karusellide piletite müüjaks, piletitulu saajaks ning vastava tulu MTA-le deklareerijaks on Rootsi äriühing ITV Heby, mitte Tivoli Tuur OÜ. Sellest tulenevalt on ka kindlustusleping võimalike kahjude katmiseks sõlmitud ITV Heby-l, mitte Tivoli Tuur OÜ-l," selgitas Viikna advokaat Kalev Aavik.
Kindlustussumma suurus on ligikaudu kaks miljonit eesti krooni. "Vastavalt Poola kindlustusfirma PZU S.A. ja ITV Heby vahel sõlmitud kindlustuse üldtingimustele lisale 1 kehtib kindlustus kõigil territooriumitel, välja arvatud USA ja Kanada," märkis Aavik ning lisas, et kõigi eelnimetatud väidete tõesust saab kinnitada ka dokumentaalselt.
Viikna sõnul on ta ajakirjanduse loksutada olnud juba pikemat aega ning verejanulised ajakirjanikud kirjutavad temast tihtilugu ülepaisutatud lugusid. "Olen saanud ajakirjanduse käest vastu päid ja jalgu ja kõik õnnetuse tõttu, milles ma süüdi pole. Ja kõik seetõttu, et otsustasin aidata," oli Viikna nördinud ning lisas, et seepärast ei soovi ta meediaga enam suhelda.
Mis saab nüüd edasi? "Edasi tuleb kohus. Minu poolt on asjad selged. Mina olen alati rääkinud ühte ja sama," märkis Viikna.
"Tivoli Tuur OÜ edasine käitumine sõltub muuhulgas sellest, millise vastuse annab ITV Heby kindlustusandja PZU S.A. meie päringule. Vastavalt kindlustustingimustele on ITV Heby kindlustusjuhtumi puhul kohustatud järgima kindlustusandja juhiseid, vastasel juhul ei pruugi kindlustusandja kahju hüvitada," täpsustas vandeadvokaat Aavik ning lisas, et ta on palunud kindlustusandjal vastata küsimusele, kas nad kiidavad heaks ITV Heby poolt hüvitise maksmise ja selle suuruse üle läbirääkimiste pidamist olukorras, kus mitte ükski kannatanu ei ole tema vastu nõuet esitanud. "Seni kindlustusandja vastust andnud ei ole," märkis Aavik.
"Võimaliku negatiivse vastuse tähendus peaks olema ilmne: ITV Heby sel juhul läbirääkimisi ei pea ja vabatahtlikult mitte mingisuguseid hüvitisi ei maksa ning seega on kahju nõudmine valelt isikult (Tivoli Tuur OÜ) võtnud kannatanutelt võimaluse saada hüvitist ilma kuluka ja aeganõudva kohtumenetluseta," võttis advokaat teema kokku.
Seotud lood
Tivoli Tuuri peakorraldaja Lauri Viikna ei
näe põhjust miks kannatanud ei peaks kompensatsiooni saama ning tema sõnul
vassib kindlustuse teemal just ajakirjandus.
Rakveres tivoli platsil peale õnnetust
ajakirjanike ja kannatanutega suhtlev Lauri Viikna on nördinud, sest
ajakirjandus on teinud temast massimõrvari.
Rakvere tivolipõlengu tõttu arestitakse
ärimees Lauri Viiknale kuuluvat vara, lisaks sõidukitele on kohtu otsusega
pandud keelu alla tehingud ärimehe Viimsi kinnistuga, kirjutas Postimees.ee.
Tivoli Tuuri korraldaval Lauri Viiknal on
aega järgmise reedeni, et advokaat Küllike Nammi hagile antavas vastuses esitada
tõendid, mis kinnitaksid, et kevadel Rakveres süttinud karussellil vigastada
saanute eest vastutab Rootsi firma ITV Heby.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.