Suurettevõtja ja Kalevi kommivabriku omanik
Oliver Kruuda ütles aripaev.ee-le, et uudis toidulisanditest maiustustes, mis
võivad lapsed muuta pööraseks, on sama naeruväärsed kui väide, et Coca-Cola
pärast hambad välja kukuvad.
"Neid lisandeid on sada aastat kasutatud ja siiani ei ole nad kedagi pöörasemaks muutnud," märkis Kruuda.
"Räägitakse, et hamburger teeb paksuks, Coca-Colat juues kukuvad hambad suust välja jne. Eile cocat jõid? Hambad kukkusid välja? Ei kukkunud," võttis mees kaine talupoja mõistusega kokku.
"Need asjad on ohtlikud, kui neid äärmuslikus koguses tarbida, kuid üksi tootja ei looda, et lapsed söövad päevas kilo kommi," lisas ta. Tema hinnangul söövad eestlased 8-10 kilo kommi aastas, mis tähendab, et päevas süüakse umbes 30 grammi magusat. "Need värvainete ja naatriumbensoaati kogused on nii väikesed, et ei vääri mainimist," lisas ta.
Seotud lood
Tallinnas Tornimäe büroohoones tegutseva
hambaravifirma Kliinik 32 peaarst Lauri Vahtra ütles aripaev.ee lugejatele
online-intervjuus, et nemad finantsinvestoreid ei kaasanud.
Oliver Kruuda, Heino Priimägi ja Aare Annus
müüvad Eesti juhtivate toiduainetööstusettevõtete Kalevi ja Rubla tütarfirmade
aktsiad Indrek Rahumaa juhitud investeerimisfirmale Alta Capital Partners,
teatas ettevõte.
Kommides ja limonaadides kasutatavad värv-
ja säilitusained võivad lapsed muuta hüperaktiivseks, selgub Suurbritannias
värskelt lõppenud uuringust, mille tulemused avalikustatakse täna
meditsiiniajakirjas Lancet.
Urmas Sõõrumaa ja Oliver Kruuda firmadega
kümne kooli renoveerimiseks sõlmitud rendilepingud ähvardavad linna laenueelarve
lõhki ajada.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.