Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kruuda: hambad kukkusid välja? Ei kukkunud
Suurettevõtja ja Kalevi kommivabriku omanik
Oliver Kruuda ütles aripaev.ee-le, et uudis toidulisanditest maiustustes, mis
võivad lapsed muuta pööraseks, on sama naeruväärsed kui väide, et Coca-Cola
pärast hambad välja kukuvad.
"Neid lisandeid on sada aastat kasutatud ja siiani ei ole nad kedagi pöörasemaks muutnud," märkis Kruuda.
"Räägitakse, et hamburger teeb paksuks, Coca-Colat juues kukuvad hambad suust välja jne. Eile cocat jõid? Hambad kukkusid välja? Ei kukkunud," võttis mees kaine talupoja mõistusega kokku.
"Need asjad on ohtlikud, kui neid äärmuslikus koguses tarbida, kuid üksi tootja ei looda, et lapsed söövad päevas kilo kommi," lisas ta. Tema hinnangul söövad eestlased 8-10 kilo kommi aastas, mis tähendab, et päevas süüakse umbes 30 grammi magusat. "Need värvainete ja naatriumbensoaati kogused on nii väikesed, et ei vääri mainimist," lisas ta.
Tallinnas Tornimäe büroohoones tegutseva
hambaravifirma Kliinik 32 peaarst Lauri Vahtra ütles aripaev.ee lugejatele
online-intervjuus, et nemad finantsinvestoreid ei kaasanud.
Oliver Kruuda, Heino Priimägi ja Aare Annus
müüvad Eesti juhtivate toiduainetööstusettevõtete Kalevi ja Rubla tütarfirmade
aktsiad Indrek Rahumaa juhitud investeerimisfirmale Alta Capital Partners,
teatas ettevõte.
Kommides ja limonaadides kasutatavad värv-
ja säilitusained võivad lapsed muuta hüperaktiivseks, selgub Suurbritannias
värskelt lõppenud uuringust, mille tulemused avalikustatakse täna
meditsiiniajakirjas Lancet.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.