• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.09.07, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: hoopis suhkur maiustustes annab energiat

ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop kahtleb sügavalt uuringutes toiduainete toimimise kohta. Tema sõnul on limonaadi joovate laste aktiivsuse põhjus suhkur.
"Toidulisandeid ja säilitusaineid on põhjalikult uuritud. Euroopa Liidus kehtivad neile väga karmid nõuded ja neid kasutatakse igal pool," selgitas ta.
Limonaad teeb Noobi sõnul lapsed kindlasti aktiivsemaks. "Limonaadis on 40 kcal 100 ml kohta ja kõik see energia teeb lapsed aktiivsemaks, sest see energia hulk peab ju kuhugi minema," selgitas ta.
"Ma ei näe, et Eesti oleks täis hüperaktiivseid lapsi. Mul on endal kaks last, kes joovad limonaadi, nemad ja ka nende klassikaaslased on täiesti normaalsed lapsed," pidas Noop Suurbritannia teadlaste uuringut naeruväärseks.

Seotud lood

Uudised
  • 06.09.07, 12:14
Lisaained maiustustes võivad lapsed muuta pööraseks
Kommides ja limonaadides kasutatavad värv- ja säilitusained võivad lapsed muuta hüperaktiivseks, selgub Suurbritannias värskelt lõppenud uuringust, mille tulemused avalikustatakse täna meditsiiniajakirjas Lancet.
Uudised
  • 06.09.07, 15:07
Kruuda: hambad kukkusid välja? Ei kukkunud
Suurettevõtja ja Kalevi kommivabriku omanik Oliver Kruuda ütles aripaev.ee-le, et uudis toidulisanditest maiustustes, mis võivad lapsed muuta pööraseks, on sama naeruväärsed kui väide, et Coca-Cola pärast hambad välja kukuvad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele