Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane
tervitas Tallinki taksofirmaga turule tulekut, kuid arvas, et kuna
taksokasutajaid ilmselt oluliselt juurde ei teki, on loogiline samm see, et
keegi peab turult lahkuma.
"Tegemist on julge sammuga, kuid mismoodi see kogu taksoturgu mõjutab on täna raske öelda. Tallink Takso eeliseks on kindlasti see, et üks turusegment on neil juba olemas, kuid ainult selle baasil on taksofirmat raske üles ehitada. Konkurents turul kindlasti tiheneb," märkis Rebane.
"Konkurents eksisteerib kõigis valdkondades ja tegelikult on hea meel, et turule tuleb uus kvaliteettaksonduse edendaja. Kvaliteetne taksoteenus on jätkuvalt ka Tulika Takso eesmärk. Kuid arvan, et taksohinda see ei mõjuta. Kvaliteetsel teenuse peaks olema ka sellele vastav hind. Odava hinnaga kvaliteetset taksot ei ole võimalik majandada," märkis Rebane.
Tema sõnul taksokasutajaid ilmselt oluliselt juurde ei teki, nii et on loogiline, et keegi peab turult ka lahkuma.
"Kõige raskem on uuel tegijal ilmselt tööjõuprobleem, mis on taksonduses olnud juba viimased 10 aastat," lisas Rebane.
Seotud lood
Enn
Pandile, Kalev Järvelillele ja Ain Hanshmidtile kuuluv
investeerimisfirma Infortar asutas uue taksofirma Tallink Takso, mille
kaasaktsionärideks on laevandusfirma Tallink Grupp ja loodava ettevõtte
juhtkond.
Linnatakso omaniku Jaan Härmsi sõnul
Tallinki loodava taksofirma turule tulek taksohindasid alla ei löö.
Tulika plaanib osalise koormusega
taksojuhid palgale võtta senise FIEde kasutamise asemel. Palgalevõtt on
kannustatud nii uue konkurendi tulekust kui ka maksuameti etteheitest.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.