Intervjuus venekeelsele nädalalehele Den za
Dnjom teatas Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi, et firma hõlvab USA turgu.
"USAs me alles alustame. Tõeline Ameerika vallutamine tähendaks automaatselt suure äri alustamist. Üks meie ekspordijuhtidest sõlmis seal juba esimesed lepingud kohalike diileritega: esimene konteiner "Vana Tallinnaga" on teele saadetud!" rääkis Kalvi.
Praegu pole Livikol USAs kindlat ja tugevat partnerit, kellega võiks pikaajalist koostööd teha - hetkel käib selle aktiivne otsimine. Ettevõte panustab sellele, et USAs on palju potentsiaalseid tarbijaid - emigrante endisest NSVList, kes mäletavad ja hindavad "Vana-Tallinnat" kõrgelt. "Venekeelne kogukond on seal väga suur ning tegelikult loome meie just nende jaoks seal üsna hea äri," märkis Kalvi.
2010. aastal peab Liviko tehas kolima Tallinna kesklinnast Lasnamäele Betooni tänavale. Kalvi sõnul ei saa välistada, et avatakse tehase praegustes ruumides restoran ning väike likööritootmine. "Jah, oleme praegu väga atraktiivses kohas ning see kvartal muutub aina väärtuslikumaks. Praegu koostame selle kohta äripaani. Milline on meie edasine areng, selgub aasta-paari pärast," lisas Kalvi. "Ei saa välistada, et meie ise hakkame seda kinnisvara arendama." Masina tänava ruume Liviko müüa ei kavatse.
Samuti märkis Kalvi, et tootmise kolimine võib maksma minna sadu miljoneid: "Saab see olema pool miljardit või miljard - sellest on veel vara rääkida."
Seotud lood
Vana Tallinn võitis San Franciscos maailma
kangete alkohoolsete jookide võistlusel hõbemedali, teatas likööri USA importöör
Bob Mauge, kes enda sõnul on tulemuse üle üpriski rõõmus.
Baltikumi üks juhtivaid alkoholitootjaid ja
maaletoojaid AS Liviko ostis 100 protsenti Läti alkoholi maaletooja ning
edasimüüja L.I.O.N Ko aktsiatest.
Liviko AS tegevjuhi Janek Kalvi sõnul peaks
Liviko praegu üldiselt rahul olema, püstitatud eesmärgin on nüüd täidetud
eesmärgid, kuid peab tõdema, et aprillirahutused on oma mõju avaldanud
kauplemises Venemaaga.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.