Londoni Fashion Week'il osalevad modellid
peavad tõestama, et nad ei kannata söömishäirete all, kirjutab BBC News.
Modellide terviseuuring (Model Health Inquiry) ei soovita lasta lavale nn 0-suuruses tüdrukuid. Terviseuuringus öeldakse, et modellid peavad saama sertifikaadi söömishäiretele spetsialiseerunud arstidelt, tõestamaks, et nad söömishäirete hulka kvalifitseeruvaid haiguseid ei põe.
Inglise moenõukogu uuringu alusel töötati välja 14 soovitust modellile, mis peavad tagama modellide tervislikkuse Londoni moenädalal.
Arstide poolt väljastatud sertifikaate peavad kontrollima firmad enne modelli palgale võtmist. Modellid vanuses 16- 18 peavad moenädalal omama saatjat, keda ei ole kantud kriminaalregistrisse.
"Uuringu käigus selgus, et naismodellid on väga haavatavad kaalu puutuvate teemade suhtes ja nad on üks peamisi riskigruppe toitumishäirete puhul, " märkis modellide terviseuuringu esimees Baroness Kingsmill.
Päris ära ei keelata tüdrukute, kelle kehamassi indeks on alla 18,5 (normaalne kehaindeks 18,5- 25 - toim.), töötamine modellina. Kuid piiratakse osalemist alla 16 aastaste suhtes.Madriidi moenädalal keelati nn 0- suurus tüdrukute osalemine täiesti ära. Kehamassiindeks arvutati igal tüdrukul individuaalselt välja.
Modellide liigsele kõhnusele hakati tähelepani pöörama eelkõige peale mitme noore modelli surma. Nende hulgas oli 21 aastane Brasiilia modell, kes suri 2006 aastal anoreksiasse.
Briti moenõukogu (BFC) esinaine Hilary Riva, kes korraldab Londoni moenädalat ütles, et osad tervislikkusele esitatud nõuded seoses modellide kehakaaluga on juba kasutusele võetud ja seeläbi loodetakse saavutada ainult positiivseid muutuseid.
Seotud lood
Turundus- ja müügiuuringuid teostavad
firmad plaanivad seoses tööjõu kallinemisega tõsta hindu 10-15%.
Internet on täis kodulehekülgi ja
suhtluskeskkondi, kus jagatakse vihjeid dieetide ning paremate salenemisnippide
kohta.
Maailma suurima ja edukaima meesteajakirja
Playboy Eesti väljaanne alustas modellide otsinguga, teatas Eesti ajakirja
toimetus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.