Eesti Piimaliit tuleb välja
teavituskampaaniaga "Piimas peitub elujõud", mille eesmärgiks on laiendada
inimeste teadmisi piima ja piimatoodete kasulikest omadustest. Muu hulgas
luuakse selleks ka spetsiaalne portaal lastele - superpiim.ee.
Eesti Piimaliidu tegevjuhi Tiina Saroni sõnul tuleb inimestele järjest enam meelde tuletada piimatoodete vajalikkust igapäevases toitumises, teatas piimaliit. "Viimastel aastatel on piimatoodete osakaal eestlaste toidulaual järk-järgult küll tõusnud, kuid võrreldes meie lähinaabritega on kasvuruumi veel piisavalt," ütles Saron.
4kuulise kampaania käigus püütakse tervisliku sõnumiga jõuda nii laste kui ka täiskasvanuteni ning kõik toodetud infomaterjalid valmivad koostöös toitumisteadlastega. Kampaania raames on loodud lastele neli tegelast, kes tegutsevad populaarses noorteportaalis www.mangukoobas.ee. Lisaks luuakse lähiajal portaal www.superpiim.ee.
Saron lisas, et tervislik ja tasakaalustatud toitumine on ülioluline, eriti lastel, keda ahvatletakse igal sammul kõrgekalorilise ja häid toitumistavasid eirava rämpstoiduga. "Eesti piimatoodete valik on nii lai, et sealt leiab endale meelepärase ka kõige valivam laps või täiskasvanu," rõhutas Eesti Piimaliidu tegevjuht.
Eesti Piimaliit on mittetulundusühing, mis koondab piimanduse valdkonnas tegutsevaid ettevõtteid. Eesti Piimaliit asutati 1989. aastal.
Seotud lood
Piimatoodete hindade kiire tõus Vilniuse
börsil on kergitanud piimatööstuste aktsiate hindu. Rokiškio Surise
väärtpaberite hindasid pidasid investorid 28% kõrgemaks kui aasta alguses,
kirjutab Äripäev.
Euroopat tabanud piimanappuse ja toorpiima
hinnaralli toel tõstavad Eesti piimatöösturid lähikuudel piimapaki hinda 30
protsenti, ähvardades defitsiidiks muutunud piima vastasel korral hoopis
naabrite poelettidele vedada.
Eestlastel tuleb sarnaselt teiste
eurooplastega tänavu sügisel ees ootava saia-leivatoodete ja lihakauba
hinnatõusuga leppida, piimatoodete kallinemist saaks aga pärssida euroliit ja
seda oodates tuleb poliitikutele otsa vaadata.
Järgmisest nädalast kallinevad piimatooted
poodides 15%, kirjutab Järva Teataja.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.