• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−1,23%5 909,78
  • DOW 30−0,37%43 299,98
  • Nasdaq −2,1%18 881,2
  • FTSE 1000,09%8 667
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,92
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−1,23%5 909,78
  • DOW 30−0,37%43 299,98
  • Nasdaq −2,1%18 881,2
  • FTSE 1000,09%8 667
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,92
  • 23.09.07, 21:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Media House võitis internetikasutuse kuldhaamri

Ainsana käesoleva aasta Golden Hammeri reklaamifestivalil pärjatud Eesti meediaagentuurina võitis Media House internetikasutuse kategoorias kuldhaamri.
Võidutööks osutus A.Le Coq'i veebruarikuise energiajoogi Dynami:t lansseerimiskampaania, kus kasutati suhtlusportaali Rate.ee, YouTube'i ja muusikanali MTV vahelist sünergiat. Rate.ee abil suunati huvilised hindama Youtube'i üleslaetud noorte omaloominguna valminud Dynami:t'i teemalisi teleklippe. Neist populaarsemad said eetriaega muusikakanalil MTV. Dynami:ti'i Golden Hammeri võidutöös kasutati viimastel aastatel laialdaselt räägitud tarbijate endaloodud reklaammaterjali väljundit.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele