Ainsana käesoleva aasta Golden Hammeri
reklaamifestivalil pärjatud Eesti meediaagentuurina võitis Media House
internetikasutuse kategoorias kuldhaamri.
Võidutööks osutus A.Le Coq'i veebruarikuise energiajoogi Dynami:t lansseerimiskampaania, kus kasutati suhtlusportaali Rate.ee, YouTube'i ja muusikanali MTV vahelist sünergiat. Rate.ee abil suunati huvilised hindama Youtube'i üleslaetud noorte omaloominguna valminud Dynami:t'i teemalisi teleklippe. Neist populaarsemad said eetriaega muusikakanalil MTV. Dynami:ti'i Golden Hammeri võidutöös kasutati viimastel aastatel laialdaselt räägitud tarbijate endaloodud reklaammaterjali väljundit.
Seotud lood
Riias jätkus reedel reklaamiagentuuri
Vatson Vatson/Y R reklaami "Videotestament"
võidukäik, võttes Kulla läänemeremaade reklaamifestivali Golden Hammer
olulisimas ehk telereklaamide kategoorias. Reklaami tellijaks oli kiirlaenufirma
Monetti.
Majanduses ja ka kinnisvaraturul on sügisel toimunud mõned muudatused, üheks neist euribori langus. Bigbanki ettevõtete panganduse üksuse juht Aimar Roosalu kinnitas, et kinnisvaraturul on märgata elavnemist – suuresti just järelturu korterite osas.