Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Media House võitis internetikasutuse kuldhaamri
Ainsana käesoleva aasta Golden Hammeri
reklaamifestivalil pärjatud Eesti meediaagentuurina võitis Media House
internetikasutuse kategoorias kuldhaamri.
Võidutööks osutus A.Le Coq'i veebruarikuise energiajoogi Dynami:t lansseerimiskampaania, kus kasutati suhtlusportaali Rate.ee, YouTube'i ja muusikanali MTV vahelist sünergiat. Rate.ee abil suunati huvilised hindama Youtube'i üleslaetud noorte omaloominguna valminud Dynami:t'i teemalisi teleklippe. Neist populaarsemad said eetriaega muusikakanalil MTV. Dynami:ti'i Golden Hammeri võidutöös kasutati viimastel aastatel laialdaselt räägitud tarbijate endaloodud reklaammaterjali väljundit.