Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tarbijakaitseamet ei näinud Mantlipärijas varjatud reklaami
Tarbijakaitseameti teatel ei tuvastatud
eelmisel neljapäeval eetris olnud "Mantlipärija" avasaates varjatud
kasiinoreklaami tunnuseid.
Amet juhtis tähelepanu, et tegemist on sellise saateformaadiga, kus taustaks oleva ettevõtte näitamist ei saa paraku täielikult vältida, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
"Hindamisel tuleb lähtuda sellest, mis on saateformaadi eesmärk - kas otseselt ettevõtte reklaam või töötaja värbamine ning kui tihti ettevõtte kaubamärki näidatakse ja kas seda tehakse igal võimalikul hetkel," teatas tarbijakaitseameti avalike suhete peaspetsialist Evelin Koppel. Tarbijakaitseameti hinnangul oli antud juhul tegemist parimate juhiomadustega inimese leidmisega.
Tarbijakaitse teatas,
et reisikorraldaja võib reisitasu suurendada üksnes juhul, kui see võimalus
on lepingus otseselt ette nähtud ning leping sisaldab reisitasu uue suuruse
arvutamise korda
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.