Olbtar on olnud stabiilselt edukas. 2005. aasta tulemuste põhjal oli ettevõte eelmises autotranspordi TOPis 4. kohal, seekord jõuti pronksmedalile.
Rahvusvahelisi vedusid on sel ajal tehtud Lääne-Euroopas ja Inglismaal, kus vedudeks kasutatakse kolme meetri kõrguseid ja 13,6 meetri pikkuseid megatreilereid ja portedega poolhaagiseid.
Ülitagasihoidlik Olbtari juht Toomas Olbrei ise ettevõtte kohta suurt midagi ütlema ei kipu, ka pildistamisest hoidub kõrvale. Küll aga märgib ta, et Olbtaril on kaks suurepärast logistikut - Eha Valk ja Diana Promvalds, keda ka üheks firma edukuse põhjuseks võib nimetada.
Promvalds pakub ettevõtte edukuse põhjuseks siiski kogu ettevõtte head tööd: "Meil on väike aga tubli kollektiiv, sellepärast oleme edukad. Ja… ju siis teistel ei ole lihtsalt läinud nii hästi," arvab ta.
Tublisse kollektiivi kuulub tänavu 38 autojuhti, lisaks on Olbtaris veel kolm mehhaanikut. "Üks meie edu võti on ka see, et meil on oma mehaanikud. Autod on kogu aeg korras ja sõidus," toob Promvalds esile.
Kodulehe andmeil koosneb ettevõtte masinapark 41 veokist. Kas täpne hetkeseis just sama on, ei julge Promvalds kinnitada. "Uuendame masinaparki pidevalt. Ostame uusi ja müüme vanu maha. Aga 40 on õige suurusjärk," ütleb ta.
Venemaa suunal pole Olbtaril vajadust tegutseda seni olnud. "Meil on Euroopas tööd piisavalt," nendib Promvalds.
Ettevõte veab nii täis- kui ka osakoormaid, hakkama saadakse ka ADR-kaubaga. Vaheladusid ei kasuta, nii suudetakse pakkuda kiiremat ja kvaliteetsemat teenust. Olbtar on Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni liige.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.