Eurolines’i kaubamärgi all tegutsev
Mootorreisi AS koondab sel sügisel 20 töötajat.
Mootorreisi ASi tegevdirektor Hannes Sarapuu ütles, et bussifirma koondab 1. oktoobriks kümme bussijuhti ja kümme reisisaatjat. „Meil pole enam nii palju bussijuhte vaja,“ rääkis Sarapuu kontsernis aset leidnud ümberkorraldustest.
„Kui varem teenindasime Euroopa-suunalisi reise Eestist, siis nüüd suunasime selle Leedu tütarettevõttesse,“ selgitas Sarapuu. Eesti tütarettevõtte teenindada jäävad edaspidi vaid Balti riikide sisesed reisid.
„Leedu on geograafiliselt paremini positsioneeritud ja üle poole klientidest on ka sealt,“ lisas Sarapuu. Eesti klientide osa Euroopa-suunalistel reisidel moodustab vaid 20%.
Eurolines’i kontsernis töötab kokku üle 100 bussijuhi. „Palgaerinevus pole nii suur, et see oleks olnud argumendiks,“ kommenteeris Sarapuu kollektiivkoondamisest tõusvat kokkuhoidu. „Kümne bussijuhi koondamine erilist säästu ei anna,“ lisas ta.
Septembris maksis töötukassa Mootorreisi ASile 117 461 krooni koondamishüvitist. Selle summa sai firma 18 töötaja koondamise tõttu.
Mullu ulatus Mootorreisi ASi konsolideeritud käive 152,6 miljoni krooni ja kasum 7,9 miljoni kroonini. 2005. aastal teenis ettevõte 141 miljoni kroonise käibe juures 2,2 miljonit krooni kasumit. Mootorreisi tütarfirmad tegutsevad Lätis, Leedus, Soomes ja Venemaal.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Töötukassa andmetel võtab koondamine tuure
üles, oktoobris maksis kassa kollektiivse koondamise hüvitist 12 ettevõtte 366
töötajale.
Pirita ühissõidukiraja ehitamine läks
Tallinna linnal plaanitust kaks korda kallimaks, 10 miljoni krooni asemel 20,8
miljonit krooni.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.