Pirita ühissõidukiraja ehitamine läks
Tallinna linnal plaanitust kaks korda kallimaks, 10 miljoni krooni asemel 20,8
miljonit krooni.
Eile räägiti Tallinna linnavalitsuse istungil, et projektile "Pargi ja sõida" oli 2007. aasta eelarves eraldatud 10 miljonit krooni, mis oli planeeritud Pirita ühistranspordiraja ehituse finantseerimiseks.
Tallinna Kommunaalameti korraldatud riigihankekonkursi tulemusel kujunes Pirita tee ühistranspordiraja ehitushinnaks 20,8 miljonit krooni. Istungil teatati, et projektile antakse täiendavalt 10,8 miljonit krooni.
Seotud lood
Tallinna linnavalitsuse eilsel istungil
räägiti, et alates septembist tõusis bussijuhtide palk 15 150 kroonini.
Aripaev.ee küsis Matthäi Ehituse juhilt
Veljo Haubelt, miks Pirita bussirada läks plaanitust kaks korda kallimaks.
Eurolines’i kaubamärgi all tegutsev
Mootorreisi AS koondab sel sügisel 20 töötajat.
Tarteri tegevjuhi Sven Pertensi sõnul võis
Pirita tee ehitus kallimaks minna, sest linn ei arvestanud eelarves kahe
ristmiku ehitusega.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.