Tallink ja Estonian Air
kulutavad mõlemad Eesti kui sihtkoha tutvustamisele igal aastal kümneid
miljoneid kroone, kirjutas postimees.ee.
Maailmas on vähe riike, kes ei reklaami ja tutvusta end süstemaatiliselt, sest turiste ja investoreid oodatakse igal pool. Eesti ei tohiks siin erand olla, kuid viimastel aastatel ei ole riik enda tutvustamisse just palju rahalisi vahendeid panustanud.
Eesti tutvustamisest tõuseb tulu kahtlemata nii riigile, rahvale kui ka siinsetele ettevõtetele, sest juba praegu mängivad turistid ja välisinvestorid meie elus ja edus üliolulist rolli. Seetõttu tuleks Postimehe sõnul kiita just eriti Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse algatust, kuna neil on plaanis taaselustada "Welcome to Estonia" projekt.
Seotud lood

Hirmutamisega kestlikuks ei innusta