Tallink ja Estonian Air
kulutavad mõlemad Eesti kui sihtkoha tutvustamisele igal aastal kümneid
miljoneid kroone, kirjutas postimees.ee.
Maailmas on vähe riike, kes ei reklaami ja tutvusta end süstemaatiliselt, sest turiste ja investoreid oodatakse igal pool. Eesti ei tohiks siin erand olla, kuid viimastel aastatel ei ole riik enda tutvustamisse just palju rahalisi vahendeid panustanud.
Eesti tutvustamisest tõuseb tulu kahtlemata nii riigile, rahvale kui ka siinsetele ettevõtetele, sest juba praegu mängivad turistid ja välisinvestorid meie elus ja edus üliolulist rolli. Seetõttu tuleks Postimehe sõnul kiita just eriti Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse algatust, kuna neil on plaanis taaselustada "Welcome to Estonia" projekt.
Seotud lood
Täna õhtul kuulutati Estonia
Kontserdisaalis pidulikult välja tänavuste ettevõtlusauhindade saajad ning
suurimaks võitjaks osutus Tallink Grupp.
Proovireis ajakirjanikele Estonian Airi uue
lennuki SAAB 340-ga ja uute lennuliinide avaüritus. Uue lennukiga hakkab
Estonian Air teostama regionaalseid lende. Esimeste sihtkohtadena on välja
öeldud Tartu ja Kuressaare
Tallinki aktsionäride arv on
septembri kuu jooksul langenud 1065 ehk 8,2 protsendi võrra, selgub Eesti
väärpaberite keskregistri värskest satistikast.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.