Soome kaubamajakett Stockmann tegi Lindexi
ostuga õige strateegilise otsuse. Lindex tõotab ettevõttele Venemaale ja
endistesse Nõukogude Liidu maadesse laienedes hästi kasu tuua.
Stockmann on leidnud kontseptsiooni, millega edukalt idaturule liikuda ja ettevõttel on ses osas pea 20aastane kogemus. Lisaks Stockmanni nime kandvatele kaubamajadele on ettevõttel oma moekett Seppälä ja ka Zara kaubamärgi viis Venemaale Stockmann. Pärast turule sisseelamist aga ostis Zarat mujal maailmas esindav Inditex kaubamärgi Stockmannilt tagasi. Kaubamajakett teenis tehingust 200 miljonit Rootsi krooni (340 miljonit Eesti krooni), kirjutas di.se.
Ka Lindexiga võib Stockmann sama tee ette võtta. Stockmannil on koduturul laienemiseks piir ees. Venemaal aga on ettevõte tugevalt kanda kinnitanud. Sealne võrgustik on suurem kui Soomes. Stockmanni tegevjuht Hannu Penttilä sõnul on ettevõtetel Venemaal võimalik saavutada hea koostöö ja sünergia, kirjutas Kauppalehti.
Lindexi viimine Ida-Euroopa turule annab uue hoo ka Seppäläle. Kui Lindex avab piirkonnas 15-20 uut kauplust, saaks kahe keti logistika ühendada ja sellega tõsta kasumlikkust.
Stockmannil on koos Lindexiga Ida-Euroopas 91 kauplust-kaubamaja. Venemaal on 4 Stockmanni kaubamaja, 16 Bestselleri, 24 Seppälä, 2 Nike ja 3 muud kauplust, Balti riikides 2 Stockmanni kaubamaja, 29 Seppälä, 10 Lindexi ja 1 Hobby Halli kauplus ning Tšehhis avatakse kohe-kohe esimene Lindexi kauplus. Lisaks on Stockmannil sadu kauplusi Soomes, Rootsis ja Norras.
Seotud lood
Riskikapitalifirma DraperFisherJurvetson
(DFJ) asutas koos Venemaa Vneštorgbankiga ühise investeerimisfondi Aurora.
Stockmanni tegevjuht Hannu Penttilä
tunnistab, et firma kaalus Rootsi rõivaste jaemüügiketi Lindexi ostmist.
Täna kell 8 alanud Stockmanni Hullud päevad
algasid ostjate rünnakrühmade pealetungiga, kes kahmasid süled täis erinevaid
riideid ja ummistasid nii proovikabiinid ja kassasabad.
Soome kaubamajakett Stockmann ostab Rootsi
rõivaketi Lindex, pakkudes ettevõtte eest rohkem kui Lindexist huvituv teine
rõivakett Kapp-Ahl.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele