Kindlustusseltsid jäid esimesel poolaastal
kohustusliku liikluskindlustusega 60 miljoni krooniga kahjumisse, autoomanikele
tähendab see väga tõenäoliselt järkjärgulist hinnatõusu.
Hinnatõusu suurust ei soovi kindlustusseltsid ennustada, kuid et kogutud maksete ja väljamakstud hüvitiste suhe oleks võrreldav kaskokindlustusega, peaks kohustusliku liikluskindlustuse hind tõusma enam kui kolmandiku, kirjutas postimees.ee.
Liikluskindlustuse fondi statistika näitab, et keskmise kahjujuhtumi hind on tosina aastaga peaaegu kahekordistunud – kui 1995. aastal oli keskmise hüvitise suurus 12 500 krooni, siis tänavu teises kvartalis 23 500 krooni.
Suuremad hüvitised on tingitud remondihindade tõusust ja autode kallinemisest.
Seotud lood
Sampo Grupi tütarfirma If P C Insurance
Holding AB kavatseb ühendada oma Eestis, Lätis ja Leedus tegutsevad tütarfirmad
üheks juriidiliseks Baltimaade ettevõtteks, mille eesmärk on lihtsustada
ja tugevdada kahjukindlustuse funktsioone Baltimaades.
Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt on
oma liikluskindlustusmaksetega kindlustusseltsidele kasu toonud, kuid ei taha
neile niisama preemiat maksta.
Eesti lähiajaloo suurima kindlustuskahju
tekitas küll tunamullune Pärnu üleujutus, suurim ühekordne väljamakse on
Estonian Celli toorainemahuti hävingu korvamiseks kulunud 78 miljonit
krooni.
Eesti suurim kindlustusmaaklerfirma
E-kindlustus allkirjastas koostööleppe Euroopa juhtivaima kindlustusfirmaga
British United Provident Association (BUPA).
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.