Tänane Äripäev kirjutab kahtlustusest, et
autoärimees Andres Sarri tegi Reiljanile kõrbesafari ja kinkis Volkswageni
luksusauto.
"Mind kahtlustakse altkäemaksu võtmises, kuid mil viisil, on arusaamatu," ütles Reiljan. Advokaat Aivar Pilv selgitas, et tegu pole tavapärase kahtlusega.
Selles juhtumis pole tegu tüüpilise altkäemaksukahtlusega, kus keegi otseselt andis ja keegi sai, vaid tegu on soodustuste ja hüvede loomisega kolmandatele isikutele," selgitas Pilv.
Reiljani sõnul on kahtlustuse üks episood seotud Talleksi omaniku, ühe maadevahetustehingu osalise Andres Sarriga.
"Justkui oleks ma Andres Sarriga jahil käinud," ütles Reiljan. "Olen temaga jahil käinud ja kõik ise maksnud. See oli ligi 100 000 krooni."
"Aga prokuratuur leiab, et see on kasutatud hüve," suskas Pilv vahele. Sarri oli üks neist, kes sai kasu maadevahetustehinguga. Küsimusele, kas üheks altkäemaksuks võib kahtlustuses olla Reiljani kasutuses olev miljonikroonine Volkswagen Phaeton, ei soostu asjaosalised vastama.
Kirglik jahisõber Andres Sarri on Volkswageneid müüva Eesti Talleksi suuromanik ning auto kuulub ametlikult jahilaskjale Hannes Kuusmikule.
Seotud lood
Eesti Talleksi omanik ja juhatuse esimees
Andres Sarri teatas oma avalduses meediale, et on tõepoolest saanud kahtlustuse
altkäemaksu andmises, kuid enda sõnul ta seda omatigi teinud pole.
Eesti ajaloo suurim kõrgete riigiametnike
altkäemaksuafäär võib esimest korda ümber lükata ütluse "väiksed sulid võllas,
suured tõllas". Eile esitas prokuratuur kahtlustuse altkäemaksu võtmises
eksministrile ja Riigikogu liikmele Villu Reiljanile.
Suhtekorraldusfirma Rull Rumm
juhataja Ivo Rull leiab, et geniaalne idioodi Švejki taktika on käimasolevas
infosõjas Rahvaliidu Co jaoks vaat et ainuvõimalik.
Riigikogu liikmed on nagu lapsed -
hoolimata mitmest skandaalist kuluhüvitiste kasutamisega "rendivad" nad ikka
sõiduriistu iseendalt, oma isa firmalt või sõpradelt. Mõistagi maksumaksja
kulul.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.