Lahendamatu mõistatus: miks maksab Tallinki
laevapilet Tallinnast Stockholmi keskmisest kolm korda rohkem kui Stockholmist
Tallinna? Seesugune hinnavahe ei ole pime juhus, vaid vääramatu reegel, kirjutas
Eesti Ekspress.
Eestlastele on Tallinki piletihinnad Rootsi suunal keskmiselt kolm või isegi enam korda kallimad kui rootslastele.
Viimane piletinäide septembrist: reis Tallinnast Stockholmi kahekohalises aknata B2 kajutis maksis 2291 Eesti krooni, sisaldades kuldkaardi alla shy;hindlust.
Reis Stockholmist Tallinna samaväärses kajutis ja tingimustel maksis 680 Eesti krooni. Pileti saab Eesti eestlane osta vaid Tallinnast, mitte kasutada soodsat võimalust broneerida reis näiteks Stockholmist suunal Tallinn-Stockholm-Tallinn. Miks sõit Tallinnast Stockholmi üle Läänemere on mitu korda kallim kui miili pealt sama teekond Stockholmist Tallinna üle Idamere (Östersjön), Tallinkis vastata ei osata.
Kui on soov viia kruiisireisijana sõiduauto Tallinnast Stockholmi või vastupidi ning ise samal õhtul tagasi sõita, siis auto jaoks vaid üht otsa 900 krooni eest osta ei saa, maksma peab sama palju ka teise suuna eest, kuigi autot pardal ei ole, pärimisele, miks see nii on, vastas Tallinki töötaja: “Me ei tea, kas te üldse kavatsete tagasi tulla!”
Seotud lood
Eile Itaalias toimunud Tallinki uue
kiirlaeva Superstar pidulikust ristimis- ja
vettelaskmistseremoonia. Laeva ristiemaks oli tipptennisist Kaia
Kanepi.
Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese
sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga
õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.
Kiirlaev Superseacat 3 sõitis täna
pärastlõunal otsa Tallinna sadamas kai ääres seisnud Tallinki kiirlaevale
AutoExpress 2.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.