Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese
sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga
õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.
Nõgene ütles, et teda ajab närvi kui õhtul peale tööd on Norde Centrumis järjekorrad kuni 20 minutit. Ometigi on seal umbes 12- 13 kassat, millest aga tööjõu puuduse või kokkuhoiu eesmärgil pannakse tööle kõigest pooled.
"Ma olen üsna rahulik inimene ja ei lase ennast häirida aga mind ajavad närvi pikad järjekorrad," ütles Paavo Nõgene pärast väikest mõttepausi. Kui on poes ette nähtud 12 või 13 kassat, siis võiks need ikka kõik töötada ka, märkis ta.
"Tallink ei osta ju kahte laeva ja ei jäta ühte neist sadamasse seisma," tõi Nõgene välja võrdluse selgitamaks olukorda, kus olemas on kõik tingimused paremaks ja efektiivsemaks teeninduseks, aga seda lihtsalt mingil põhjusel ei tehta.
Paavo Nõgene oma probleemiga poe poole pöördunud pole. Nagu ka kõik teised loodab ta, et äkki keegi teine kaebab poe juhatusele nende võimatu teeninduse kohta.
Üldiselt on Vanemuise teatrijuhi kogemused Eestis pakutava teenindusega positiivsed ja võrreldes muu maailmaga on tema sõnul teeninus Eestis ikka väga tugeval tasemel. Teisalt leiab ta, et selle võib mingil määral ka patriotismi alla liigitada. Eesti inimest peab Nõgene üsna heaks teenindajaks.
Seotud lood
Lahendamatu mõistatus: miks maksab Tallinki
laevapilet Tallinnast Stockholmi keskmisest kolm korda rohkem kui Stockholmist
Tallinna? Seesugune hinnavahe ei ole pime juhus, vaid vääramatu reegel, kirjutas
Eesti Ekspress.
Riigikogu liige Ivi Eenmaa ütles
aripaev.ee-le, et tema on halba teenindust ja suurt segadust kohanud hommikuti
Tallinnas just Eesti Posti peapostkontoris.
Sotsiaaldemokraat ja
meediamonitooringufirma Media Focus OÜ omanik Hannes Rumm rääkis, et halba
teenindust ja nõukogude aega meenutas talle hiljuti silt restorani ukse kõrval,
mis teatas külastajale "Vabu kohti pole".
Zooloog Aleksei Turovski on märganud, et
viimase aasta pooleteist jooksul on teeninduskvaliteet oluliselt langenud ja ta
soovitas teenindajatel Tallinna Kaubamaja meesteosakonna daamidest eeskuju
võtta.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.