Tallinna linnapea Edgar Savisaar leiab, et
parim oleks, kui alkoholi ei müüdaks samades kauplustes, kus inimesed käivad
igapäevaoste tegemas.
Keskerakonna liider rääkis Tallinna linnavalitsuse online-pressikonverentsil, et alkoholi ei peaks kindlasti müüma samades kauplustes, kus inimesed käivad igapäevaselt kaupa ostmas ning lisas, et on tulnud aeg hakata viina, õlut ja veini müüma selleks spetsiaalselt kohandatud poodides.
„Kehtiv alkoholipiirang on toonud kasu Tallinnale ning selle mõjud ulatuvad ka Tallinnast kaugemale,“ on linnapea veendunud. Üks argumente, miks Tallinn piiras alkoholi müüki alates kella 20.00-st oli linnapea sõnul asjaolu, et noorte hulgas hoida ära spontaanseid alkoholioste, kus istutakse koos ja arutatakse, et läheks ostaks mõned õlled.
"Reformierakond võib ju seista vastu piirangutele alkoholi müümisel, lõpuks jääme ikkagi meie võitjateks," ütles Savisaar veendunult. Tema meelest on aeg astuda järgmised alkoholismi levikut pidurdavad sammud nii alkoholi reklaamimisel kui ka alkoholi müügi osas üldiselt.
„Meenutage, kui lahe oli olla suitsetaja kümmekond aastat tagasi! Praegu enam nii ei arvata ning suitsetajate võimalusi piiratakse järjekindlalt. Samamoodi käib käsi ka nendel, kes teenivad alkoparunite huvisid,“ sõnas linnapea kindlameelselt.
Savisaar rõhutas, et temale ei meeldi kui lastele näidatakse televiisorist, kui äge on napsi võtta, lisades, et alkoholireklaam võiks üldse olla keelustatud.
Seotud lood
Eesti õlleturu kogumahuks 2007. aasta
kolmandas kvartalis kujunes 35,3 miljonit liitrit õlut. Võrreldes eelmise aasta
sama ajaga on õlleturg vähenenud 1,9 miljonit liitrit. Langus toimus eelkõige
kvaliteetmarkide arvelt, teatas õlletootjate liit.
Valitsuse ministrid alustasid sõnasõda öise
viinamüügikorra üle, majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts tahab
keelata müügi pärast kella 11 õhtul, justiitsminister Rein Lang ei taha sellest
kuuldagi.
Tallinna linnapea Edgar Savisaare arvates
ei ole alkoholi kättesaadavus Õllesummeril märkimisväärne, kuna
tarbijakaitseameti kinnitusel müüdi seal alkoholi ainult ühele alaealisele.
Tallinna linnapea Edgar Savisaar tänab
Delfit ja Eesti Ekspressi pressivaenlase tiitli eest, teatas Tallinna
pressiteenistus.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele