• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 24.10.07, 10:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügipiirangud vähendasid kvaliteetõlle müüki

Eesti õlleturu kogumahuks 2007. aasta kolmandas kvartalis kujunes 35,3 miljonit liitrit õlut. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on õlleturg vähenenud 1,9 miljonit liitrit. Langus toimus eelkõige kvaliteetmarkide arvelt, teatas õlletootjate liit.
„Tänaseks võib ütelda, et Tallinna müügipiirangud on eelkõige mõjutanud lahjema ja kvaliteetsema õlle tarbijat,” sõnas Eesti Õlletootjate Liidu president Cardo Remmel. „Odavate ning kangete õllede läbimüük ei ole võrreldes eelmise aasta sama perioodiga muutunud.”
Jätkuvalt on turuliidri positsioonil Saku Õlletehase AS 45% turuosaga kolmanda kvartali andmete põhjal. Ka nemad avaldavad muret, kuna sortimendis on vähikäiku täheldada just kvaliteetmarkide seas. „Joogitööstus on üks Eesti kõige kiiremini arenevaid majandussektoreid, mis on oma tootearenduse ja innovatsiooniga võrreldav Euroopa suurimatega. On see olnud aga võimalik just tänu sellele, et Eestis on jõudsalt arenenud kvaliteetmarkide tarbimine,” ütles Saku Õlletehase tegevjuht Ireneuz Smaga.
„Eesti Õlletootjate Liidu üks peamisi eesmärke selle loomisel oli eestlaste õlletarbimisharjumuste arendamine. Kui veel kevadel võis öelda, et see töö oli vilja kandnud ning aina enam eestlasi eelistas õllede puhul kvaliteeti kvantiteedile, siis tänane pilt on taas üsna nutune,” kommenteeris A. Le Coq Tartu Õlletehase tegevjuht Tarmo Noop, kelle ettevõtte turuosa kolmandas kvartalis oli 41%.
Eesti Õlletootjate Liit on Eesti esimene alkoholitootjate eneseregulatsiooni organisatsioon, mille eesmärgiks läbi ühtsete eetikastandardite aidata kaasa õlletootjate vastutustundlikule tegutsemisele.

Seotud lood

Uudised
  • 19.10.07, 17:27
Savisaar: alkohol võiks üldse kaduda tavakauplustest!
Tallinna linnapea Edgar Savisaar leiab, et parim oleks, kui alkoholi ei müüdaks samades kauplustes, kus inimesed käivad igapäevaoste tegemas.
Uudised
  • 23.10.07, 15:45
Linnavalitsuse uuring: tallinlased toetavad alkoholi müügiloa äravõtmist
Täna avalikustatud linnavalitsuse korraldatud uuringust selgus, et tallinlased toetavad alkoholi müügiloa äravõtmist.
Uudised
  • 24.10.07, 15:43
Noop: reklaam ei pane õlut jooma
A. Le Coqi juht Tarmo Noop on õlletootjate liidu vastavaldatud statistika pärast nördinud ja leiab, et alkoholireklaami kaotamine ei muuda olukorda paremaks.
Uudised
  • 07.07.08, 14:58
Kuusik: uus müügipiirang on poolik lahendus
Saku Õlletehase juhatuse liige Inga Kuusik arvab, et riigikogu seatud alkoholi müügipiirang on poolik lahendus.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele