Tallinna linnapea Edgar Savisaar ütles
tänasel online intervjuul, et tema meelest on alkoholi müük ja tarbimine
ületanud Tallinnas ja kogu Eestis mõistlikud piirid.
„Kahjuks on aeg näidanud, et kui alkohol on igal pool ja ajal vabalt saadaval, siis on selle järele ka nõudlus,“ ütles linnapea ning lisas linnakodaniku esitatud küsimusele Tallinna ärakuivatamise kohta, et kevadised aprillipäevad näitasid selgelt, et kui alkoholi müük oli mõnedel päevadel keelatud, vähenes Tallinnas ja ka mujal Eestis kuritegevus.
"Üks ilmekas fakt, mille politseiprefekt Raivo Küüt meile kevadel ütles, aga kahjuks meedias vähest kajastust leidis, oli näiteks see, et sel perioodil vähenes tuntavalt koduvägivalla juhtumitele tehtavate väljakutsete arv," kirjeldab Edgar Savisaar karmi alkoholipoliitika positiivset külge.
„Kuivatada Tallinnat ei kavatse, kuiva seadusesse ma ei usu, aga mõistlikud piirangud on kindlasti omal kohal,“ ütles linnapea ja lisas, et avalikkus toetab meid. Tema sõnul korraldas Faktum Ariko 12.-15. oktoobrini küsitluse Tallinnas, mille tulemuste järgi selgub, et 69% tallinlastest toetavad alkoholi müügiloa äravõtmist kauplustelt, kus on seda müüdud alaealistele. Vaid 28% ei pidanud alkoholimüügi õiguse ära võtmist parimaks võimaluseks. „Avalik huvi on meie selja taga ja me kavatseme koostöös politseiga jätkata ranget poliitikat selles valdkonnas,“ ütles linnapea tulevikust rääkides.
Seotud lood
Tallinna linnapea Edgar Savisaar leiab, et
parim oleks, kui alkoholi ei müüdaks samades kauplustes, kus inimesed käivad
igapäevaoste tegemas.
Linnapea Edgar Savisaare arvates
on aprillirahutuste ajal pead tõstnud radikaalsed mõtteviisid meie
parempoolsete poliitikute süü, sest nemad ütlesid rahvale, et nii võib.
Tallinna linnapea Edgar Savisaare sõnul
kaitseb linnavalitsus noort, pealekasvavat põlvkonda, samuti
jahmatas linnapead küsimus, kas ennekuulmatu alkoholimüügi loa
äravõtmisega ähvardamise taga võib olla linnavalitsuse kättemaks Viru Poja eest
või surveavaldus, et soomalsed Viru keskuse laiendusest loobuksid?
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele